Sikke en dag det er i dag... :-(
Fra : LL

Dato : 29-03-05 12:37

Lige en kort beretning om en kedelig morgen...

Jeg står op for at tage afsted, her til morgen, alt er som det plejer...
Går
ud til bilen og åbner døren i føresiden, lige i det jeg sætter mig ind,
undrer jeg mig over at døren er låst op, men bliver hurtig enig med mig
selv
om, at jeg har låst den op uden at tænke over det. Jeg sætter nøglen i
tændingen og skal til at tænde radion... og opdager at det ikke er mulig
at
høre andet musik end den søde motorbrummen i min bil... Radion er flået ud
med ramme og det hele - og har (GYS) efterladt nogle grimme ridser/mærker

plastiken rundt om, der hvor jordens største spade har presset den ud med
skruetrækkere, eller hvad der nu er brugt...

Intet andet i bilen er blevet rørt - ikke engang de cd'er der lå i
handskerummet er fjernet.. men nå... Jeg går ind igen, for lige at
informere
min kæreste om sagen, jeg lukker selvfølgelig døren efter mig. Da jeg så
kommer tilbage kan døren ikke åbnes??? Det virker som om at håndtaget slet
ikke tager ved åbne/lukke mekanismen. hmmm jeg hopper ind i den anden side
for så at konstatere, at døren heldigvis kan åbnes indefra. Jeg tjekker
lige
om låsen ser ok ud i føresiden, og det gør den umiddelbart - ingen mærker
fra skruetrækkere eller lignende - jeg forsøger så lige med nøglen, som
også
går fint ind og jeg kan i alle højeste grad også dreje nøglen - alle de
omgange jeg vil - der sker bare intet, ingen kontakt til centrallåsen i
denne lås. Jeg tager nøglen ud - sammen med låsecylindren, som spaden
åbenbart, på mystisk vis har haft ude.

Sikke en dejlig måde at starte ugen på, her efter påske

Heldigvis vil forsikringen tage det hele og jeg har fået en tid hos et
autoriseret værksted, allerede på torsdag...
Men jeg undrer mig meget over hvordan hulen spaden er kommet ind i bilen -
den var med garanti låst! Der er ingen synlige skader på døre, lister,
ruder
låsecylindre. Det eneste "spor" er den løse låsecylinder, dørenhåndtaget
der
ikke tager ved. Centrallåsesystemet virker fint på alle døre, hvis bare
jeg
bruger nøglen i døren i passagersiden.

Vh herfra

Lenn Lauridsen
Seat Ibiza 1.8 GLXi uden musiske toner...

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : LL

Dato : 29-03-05 12:48

ps.: Næste gang en af mine hunde gør som en rasende klokken 04:00 om natten,
tror jeg at jeg står op for at tjekke om der skulle være noget at gø af...
bare bittert jeg ikke gjorde de denne gang...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-03-05 13:05

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> tror jeg at jeg står op for at tjekke om der skulle være noget at gø af...
> bare bittert jeg ikke gjorde de denne gang...

Set biler med østeuropæiske plader i området fornylig ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : LL

Dato : 29-03-05 13:13

Det har jeg rent faktisk - men der var en stor motherf***** af en
Chrysler... Men tro mig, fremover holder jeg godt øje med mistænklige
køretøjer i området...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-03-05 13:19

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> wrote in message

> Det har jeg rent faktisk - men der var en stor motherf***** af en
> Chrysler... Men tro mig, fremover holder jeg godt øje med mistænklige
> køretøjer i området...

Hvilket område af DK, så andre måske kan hjælpe med til at se om jeres
område plages ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : LL

Dato : 29-03-05 14:53

> Hvilket område af DK, så andre måske kan hjælpe med til at se om jeres
> område plages ?

Bramming - lige mellem Esbjerg og Ribe

Fra : Lars Frandsen

Dato : 29-03-05 19:11

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Bramming - lige mellem Esbjerg og Ribe

Efter sådan en trist historie bliver man dæleme glad for sin garage!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 29-03-05 21:21

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev :

>Efter sådan en trist historie bliver man dæleme glad for sin garage!

Eller Gø-dyret ;)

--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-03-05 21:39

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Eller Gø-dyret ;)

Jeps, den bedste alarmtype må være et gø-dyr, med velplejet tandsæt.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mikael L

Dato : 29-03-05 21:41

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Eller Gø-dyret ;)

Det kræver jo at man lytter efter det, når det giver lyd fra sig og ikke
bare vender sig i sengen og bander af det

Mikael

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 29-03-05 22:54

"Mikael L" <m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> skrev :

>Det kræver jo at man lytter efter det, når det giver lyd fra sig og ikke
>bare vender sig i sengen og bander af det

det vælger man jo selv - hvis mit kæfter op sent nat, er der ugler i
mosen, og hun bliver lukket gerade aus

--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-03-05 08:42

<jan@fedtegreven.dk> wrote in message

> det vælger man jo selv - hvis mit kæfter op sent nat, er der ugler i
> mosen, og hun bliver lukket gerade aus

Det samme hos os, ude på det mørke land er en hund uundværlig.
Kombineret med 500 W projektøren på gårdspladsen (som desværre ikke kan
stilles til at se bort fra kattene).

--
mvh / regards

Christian

Fra : Lars Frandsen

Dato : 30-03-05 15:50

> <jan@fedtegreven.dk> wrote in message

> Det samme hos os, ude på det mørke land er en hund uundværlig.
> Kombineret med 500 W projektøren på gårdspladsen (som desværre ikke kan
> stilles til at se bort fra kattene).

Det er jo derfor hunden er uundværlig - kan den ikke tage sig af kattene?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-03-05 07:48

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message

> Det er jo derfor hunden er uundværlig - kan den ikke tage sig af kattene?

Den kan da ordne deres pels
Kattene er husdyr, bedre rotte- og musefælder findes ikke.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Mikael L

Dato : 30-03-05 22:09

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> det vælger man jo selv -

Jeps, men det var jo det som LL fravalgte

hvis mit kæfter op sent nat, er der ugler i
> mosen, og hun bliver lukket gerade aus

Er det fordi du er en kylling og ikke selv vil ud i kulden?

Mikael

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 30-03-05 22:23

"Mikael L" <m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> skrev :

>hvis mit kæfter op sent nat, er der ugler i

>Er det fordi du er en kylling og ikke selv vil ud i kulden?

Nope - kylling er nok den sidste betegnelse der passer på moi ;)

Kulde ? der er ikke noget med dårlige klimaforhold, kun for tyndt tøj
;)
--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net