Nummerpladerammer?
Fra : Per M. Nielsen

Dato : 28-03-05 15:32

Hey alle i NG,

Nummerpladerammer, standart, sorte, helt uden tekst osv, hvad kan man få
dem til? Synes snart jeg har browset mange sider igennem for at finde den
rigtige pris, men har ingen ide om hvad de ligger i sådan. Er villig til
at købe mindre partier hjem hvis det bliver nødvendigt. Nogle der kan
hjælpe mig lidt?

På Forhånd tak.

Per Nielsen

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 28-03-05 15:37

Hej per

her kan du få dem til 29kr. pr. stk.
http://ww.thansen.dk/product.asp?c=434280287&n=1357280100&pn=1357292610

Anders

newssocqniay4h1k5f@teh...

Fra : Per M. Nielsen

Dato : 29-03-05 17:18

On Mon, 28 Mar 2005 16:36:40 +0200, Anders E. Larsen <ae@aab-net.dk> wrote:

> Hej per
>
> her kan du få dem til 29kr. pr. stk.
> http://ww.thansen.dk/product.asp?c=434280287&n=1357280100&pn=1357292610

Du tror ikke det kan findes billigere? men okay, kender ikke så meget til
de ting, men synes det lyder meget. Men har dog heller ikke fundet dem
billigere selv. Kan godt være det ikke kan lade sig at gøre

--
Per Nielsen

Fra : JJ

Dato : 29-03-05 23:11

http://www.skomo.dk/default.aspx?pageID=1
/JJ.

newssoep7moi4h1k5f@teh...

Fra : Per M. Nielsen

Dato : 29-03-05 23:32

On Wed, 30 Mar 2005 00:10:33 +0200, JJ <annieogjesper@post.tele.dk> wrote:

> http://www.skomo.dk/default.aspx?pageID=1

Helt sikkert et kig værd, mange tak for linket.. har fundet
nummerpladerammer.dk hvor de er til 15,- stk. så måske istedet for at købe
100 til 13.. så bare købe dem ved det sted jeg lige fandt.. Mange tak for
hjælpen, forsætter min søning, støder nogen på noget, så råb til ;)

--
Per Nielsen

Fra : John N. H.

Dato : 28-03-05 15:47

"Per M. Nielsen" skrev:

> Nummerpladerammer, standart, sorte, helt uden tekst osv, hvad kan man
> få dem til?

Hvad med dette?
http://www.thansen.dk/products.asp?c=434282582&n=1357280100#xy

Det ser dog ud til, at der er fejlplaceret et billede ved varenr.
444390, til kr. 29,00, det er åbenbart billedet fra varenr. 44373.

Mvh
John

Fra : JJ

Dato : 29-03-05 15:34

Hej Per
Hvad med skomoskilte.dk
/JJ

Fra : Per M. Nielsen

Dato : 29-03-05 17:14

On Tue, 29 Mar 2005 16:33:41 +0200, JJ <annieogjesper@post.tele.dk> wrote:

> skomoskilte.dk

Synes ikke jeg kan få den side til at virke?

--
Per Nielsen

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-03-05 12:34