ridse i metallak
Fra : ulf westergaard

Dato : 28-03-05 13:29

jeg har fået en overfladisk ridse i en mørkegrøn metallak, dvs den kan
mærkes med en negl.
Kan jeg bruge Slipol til at slibe den væk eller vil man kunne se det omkring
ridsen?
Er det overhovedet muligt at fjerne sådan en uden at skulle omlakere?

Ulf

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-03-05 14:19

"ulf westergaard" <ulfw@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg bruge Slipol til at slibe den væk eller vil man kunne se det
> omkring
> ridsen?
> Er det overhovedet muligt at fjerne sådan en uden at skulle omlakere?

Sagtens, men du må IKKE bruge Slipol, for det er for groft, og slider på det
tynde lag klar-lak :(. Jeg bruger voks,polish til alm. lak, for det
sliber,polere tilstrækkeligt.

Fra : Mogens

Dato : 28-03-05 16:28

On Mon, 28 Mar 2005 14:29:11 +0200, "ulf westergaard" <ulfw@privat.dk>
wrote:

>Er det overhovedet muligt at fjerne sådan en uden at skulle omlakere?

Jeg bruger dette middel G3 til ridser på lak og ruder:
www.granudan.dk/dansk/index.htm

Beklager Frederik -> forudsigeligt

Mvh...

Fra : Claus Petersen

Dato : 28-03-05 17:07

> Jeg bruger dette middel G3 til ridser på lak og ruder:
> www.granudan.dk/dansk/index.htm

Det ser jo spændende ud....

Ved du om det kan købes i "håndkøb" nogle steder eller er det kun direkte
ved Granudan?

--
Claus
Nu med ny Golf TDI

Fra : Mogens

Dato : 28-03-05 17:32

On Mon, 28 Mar 2005 18:06:39 +0200, "Claus Petersen"
<claus_petersen@remove.stofanet.dk> wrote:

>Det ser jo spændende ud....
>Ved du om det kan købes i "håndkøb" nogle steder eller er det kun direkte
>ved Granudan?

Jeg købte det af en karroserismed i Hillerød (Volvo)

Mvh...

Fra : Kent Nielsen

Dato : 28-03-05 19:50

Hej,
"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger dette middel G3 til ridser på lak og ruder:

Også på glas ? (Bruger du maskine?)
Hvor grimme ridser kan det klare ?

Kent Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 28-03-05 21:06

On Mon, 28 Mar 2005 20:50:24 +0200, "Kent Nielsen"
<virker.ikke@findes.ikke.invalid> wrote:

>Også på glas ?

Jep

>(Bruger du maskine?)