Hummer jagter biltyve i Honda Accord
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-03-05 00:15

Hej gutter

Her er en filmstump, hvor ejeren af en Hummer H1 ser sig gal på 4 røvere,
der lige har forsøgt at lave et "hold up" på ham.

De kørte væk i en Honda - men skulle måske have lukket luften ud af
Hummerens dæk først..

.......de fik en slem medfart..

http://www.humveeclub.com/chuckk/movies/HummerChase.wmv

/Jan W Nielsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 28-03-05 00:58

> [...]
> der lige har forsøgt at lave et "hold up" på ham.
>
> De kørte væk i en Honda - men skulle måske have lukket luften ud af

Hæ hæ, en Rambo-wanabe i et løbsk krebsdyr. Hvordan kan du se hvad det er
for en bil der er nederst, jeg har ikke den fjerneste ide om hvad det er for
en.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-03-05 01:03

Også skrev Vollert
> [...]
> røvere, der lige har forsøgt at lave et "hold up" på ham.
>
> De kørte væk i en Honda - men skulle måske have lukket luften ud af

Hvafor en Honda ??

så kan de fanme lære det.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-03-05 07:19

Jan W Nielsen wrote:
> De kørte væk i en Honda - men skulle måske have lukket luften ud af
> Hummerens dæk først..

De ville de ikke have fået så meget ud af...

Mener at den selv kan fylde dækkene under kørsel...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-03-05 08:35

Morten Fruergaard - mit fornavn @ mit efternavn . com
4247a15f$0$239$14726298@news.sunsite.dk
skrev følgende:

> De ville de ikke have fået så meget ud af...
>
> Mener at den selv kan fylde dækkene under kørsel...

Nok ikke med en kniv i hvert dæk. :)

--
Martin Petersen
"A low voter turnout, is an indication

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-03-05 00:20

On Mon, 28 Mar 2005 09:35:02 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> wrote:

>Morten Fruergaard - mit fornavn @ mit efternavn . com
> 4247a15f$0$239$14726298@news.sunsite.dk

>Nok ikke med en kniv i hvert dæk. :)

Den kan kører ca 80 km på flade dæk så :P
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-03-05 10:07

Jan W Nielsen wrote:

> http://www.humveeclub.com/chuckk/movies/HummerChase.wmv

Hmm, hvad er det nu lige præcis for et codec jeg mangler når min
media player påstår filen ikke virker?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-03-05 10:21

> Hmm, hvad er det nu lige præcis for et codec jeg mangler når min
> media player påstår filen ikke virker?

Aner det ikke - desværre..

Måske er der en anden, der kan hjælpe..?

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 28-03-05 10:23

Thomas Strandtoft wrote:
> Hmm, hvad er det nu lige præcis for et codec jeg mangler når min
> media player påstår filen ikke virker?

Opdater til nyeste version?

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Deaster

Dato : 28-03-05 11:43

John Sahl wrote:

> Opdater til nyeste version?

Hvis man ikke ved hvilket codec man mangler, hvordan skal man så kunne
opdatere til den nyeste version ?

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 28-03-05 12:00

> Hvis man ikke ved hvilket codec man mangler, hvordan skal man så kunne
> opdatere til den nyeste version ?

Winamp kan også vise det... uden problemer.

MVH
Lars Bisgaard

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-03-05 12:55

Lars Bisgaard wrote:

> Winamp kan også vise det... uden problemer.

Havde ikke lige luret at winamp kunne vise wmv filer, men hey, det
kan den jo.. Ja det vil sige den kan godt vise mine øvrige wmv
filer, blot ikke lige den med hummeren, så mon ikek det stadig er
et spørgsmål om rette codec?!?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-03-05 16:10

Thomas Strandtoft wrote:
> Hmm, hvad er det nu lige præcis for et codec jeg mangler når min
> media player påstår filen ikke virker?

Aner det ikke. Jeg kunne heller ikke se den. Jeg gemte den på HD, og kunne
afspille den derfra...

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-03-05 21:54

On Mon, 28 Mar 2005 11:07:07 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>Hmm, hvad er det nu lige præcis for et codec jeg mangler når min
>media player påstår filen ikke virker?

http://kortlink.dk/q4a

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-03-05 11:57

Jan W Nielsen wrote:
> [...]
> der lige har forsøgt at lave et "hold up" på ham.
>
> De kørte væk i en Honda - men skulle måske have lukket luften ud af

De kunne bare ha' kørt væk, sådan en affaldskontainer på hjul er 25
sekunder om at nå 100 og topper ved 150, hvis ikke der skal tankes først :)

Dumme tyver er der nok af tilsyneladende og endnu flere degenererede
amerikanere.

Mvh
Roberto

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-03-05 13:04

> De kunne bare ha' kørt væk, sådan en affaldskontainer på hjul er 25
> sekunder om at nå 100 og topper ved 150, hvis ikke der skal tankes først
> :)

Bare sørg for at opdag det i tide, hvis han forfølger dig - og lad VÆRE med
at stoppe for rødt ved lyskrydset..

)

/Jan W Nielsen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-03-05 15:41

Jan W Nielsen wrote:

> Bare sørg for at opdag det i tide, hvis han forfølger dig - og lad VÆRE med
> at stoppe for rødt ved lyskrydset..
>
> )

Det er klart, ellers kan man køre igennem en smal gyde :)

Mvh
Roberto

Fra : Claus Smith

Dato : 28-03-05 19:20

Tror at min bil nr. 2 skal være en Hummer!

Hvis der ikke er nogle parkeringspladser, så laver man den sgu da

Hvis folk ikke holder tilbage i chikanen, såe.......!

Hvis folk ikke holder afstand eller overser at jeg holder stille, så kan den
nok tåle mere stød i rumpen end Volvo'en...selvom Volvo'en overlevede den
sidste gang.

Der er mange gode grunde til at købe en Hummer......

Claus - Volvo 440