Hjælp - eller gæt en
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-05 00:30

Hjælp

Jeg tror at jeg er forelsket, jeg vil ud at se lidt til hende, men vil
lige høre om der er nogen der på forhånd kan fortælle mig, hvilket
understel hun har ?

http://home6.inet.tele.dk/moppe/forfra.jpg

Så vidt jeg kan læse mig til, er det 17", men hvilket fabrbikat og hvad
er prisen på sådanne fælge ???

pft
Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-03-05 07:14

> Jeg tror at jeg er forelsket, jeg vil ud at se lidt til hende,

SMC.Biler.Århus ???, god fornøjelse. De har et lidt "blakket ry", hvor folk
enten er blevet lovet noget som ikke passede el. de er holdt hen med
historier fra de varme lande. Det var nok det sidste sted jeg ville
handle.... .

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-05 08:00

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> SMC.Biler.Århus ???,

Ja

> [...]
> enten er blevet lovet noget som ikke passede el. de er holdt hen med
> historier fra de varme lande. Det var nok det sidste sted jeg ville

Well, mine 2 tidligere biler er købt der. Der har _ikke_ været nogle
problemer. Det afhænger meget af, hvem man møder som brugtvogssælger
tror jeg.

Var forbi for en 4-5 uger siden. Her virkede de knapt interesserede og
bød (en for mig) for lav pris for min nuværende bil. Sælgeren syntes
måske af den var for beskidt ????
I mandags var det lige modsat (her var bilen også nyvasket) og jeg blev
mødt af en meget forstående sælger, der virkede troværdig og kompetent.

Deres værksted derimod kommer jeg næppe til at bruge igen..... (noget
omkring en bundprop der ikke var spændt ordenligt og andre irreterende
småting).

Men fælgene ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 26-03-05 10:31

"Klaus D. Mikkelsen" wrote:

> http://home6.inet.tele.dk/moppe/forfra.jpg
>
> Så vidt jeg kan læse mig til, er det 17", men hvilket fabrbikat og hvad
> er prisen på sådanne fælge ???

Eftersom det ligner en ny bil og den står indendørs hos smc, så er
det nærliggende at det er originale vw sutter. På VW's hjemmeside
kan man lave "byg en bil" og der er nogle der ligner, det er dog
ikke lige til at se om det er eksakt de samme..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-05 11:24

Thomas Strandtoft skriver:

> Eftersom det ligner en ny bil

Næsten ny, 1 år gammel

> og den står indendørs hos smc, så er
> det nærliggende at det er originale vw sutter.

Det kan jeg ikek få det til at være

> På VW's hjemmeside
> kan man lave "byg en bil" og der er nogle der ligner, det er dog
> ikke lige til at se om det er eksakt de samme..

Indianapolis - nope det er ikke dem, de ligner, men har en fordybning i
hver sprods.

Evt nogle fra golf IV ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 16:40

> Indianapolis - nope det er ikke dem, de ligner, men har en fordybning i
> hver sprods.
>
> Evt nogle fra golf IV ?

Næhh! Hverken boltafstand eller indpresning fra Golf IV passer på Golf V.

Det ligner grangivligt en BBS RW, den fåes netop i 8x17" til Goller V

Tjek www.BBS.com

Direkte til billede:
http://www.bbs.com/content/a2v_imgfolder/raedergross/zoom/RW.jpg

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-05 16:46

Claus Petersen skriver:

> Næhh! Hverken boltafstand eller indpresning fra Golf IV passer på Golf V.

Okay (man skal lære så længe man lever)

> Det ligner grangivligt en BBS RW, den fåes netop i 8x17" til Goller V

Måske, se mit svar til "Non-Desperado"

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 16:53

> Måske, se mit svar til "Non-Desperado"

Hehe, ja jeg blev lidt for ivrig og svarede inden jeg havde læst hele
tråden.

Jeg har iøvrigt også kommenteret på Non-Desperado" svar.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 26-03-05 13:57

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev:

> [...]
>
>http://home6.inet.tele.dk/moppe/forfra.jpg
>
>Så vidt jeg kan læse mig til, er det 17", men hvilket fabrbikat og hvad

Det kunne godt ligne BBS RW-fælge....
http://www.streetdreams.org/display.php?s=BBS&r=RW&fin=Silver

Men jeg er ikke sikker...

Non-Desperado

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-03-05 14:43

Non-Desperado skriver:

> Det kunne godt ligne BBS RW-fælge....
> http://www.streetdreams.org/display.php?s=BBS&r=RW&fin=Silver

Det er godt nok tæt på

> Men jeg er ikke sikker...

Jeg tror ikke at det er dem. Dem på golfen fortsætter de to yderste af
hver sprods helt ud på ydersiden af fælgkanten. Det gør de ikke på
BBS'en. Midten er også lidt anderledes, på BBS'en sidder selve navnet på
en forhøjning der starter inden for bolthullerne, på bilen starter
forhøjningen længere ude.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-05 16:50

> [...]
> BBS'en. Midten er også lidt anderledes, på BBS'en sidder selve navnet på
> en forhøjning der starter inden for bolthullerne, på bilen starter

Det kan man ikke altid regne med.

Indpresning og fælgens bredde har tit stor indflydelse på hvordan arme og
navhuller/center forløber.

F.eks ser BBS Motorsport Challenge (AKA: CH) markent anderledes ud til Golf
V end Golf IV, da indpresningen på Golf V er helt oppe på 50.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk