Motorring 3
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-03-05 17:09

Så begynder flere års mareridt.

Da jeg tidligt i morges kom hjem, kunne jeg konstatere, at udbygningen
af motorring 3 rundt om København er begyndt.

Forventes afsluttet i sommeren 2008.

Det bliver en sej død.

Det var iøvrigt morsomt at se, at det største skilt, når man kommer
nordfra, ikke er anvisnings- eller færdselstavler, men en tør
konstatering af, at der vil være intensiv fartkontrol på strækningen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 24-03-05 17:12

KLIP

> Det var iøvrigt morsomt at se, at det største skilt, når man kommer
> nordfra, ikke er anvisnings- eller færdselstavler, men en tør
> konstatering af, at der vil være intensiv fartkontrol på strækningen.

Det er vel fordi, man vil fortælle at projektet koster en masse penge og
bilisternes "donationer" således går til et godt formål...)

--
Bjørn J.

Fra : Thomas

Dato : 24-03-05 18:02

> Det er vel fordi, man vil fortælle at projektet koster en masse penge
> og bilisternes "donationer" således går til et godt formål...)

LOL det kan der være noget om :D

--
Thomas Krath

Fra : Non-Desperado

Dato : 24-03-05 17:30

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev:

>Det var iøvrigt morsomt at se, at det største skilt, når man kommer
>nordfra, ikke er anvisnings- eller færdselstavler, men en tør
>konstatering af, at der vil være intensiv fartkontrol på strækningen.

Med trafiksituationen in mente burde de hellere udstationere
P-vagter på strækningen, da slangudtrykket "ulovlig parkering"
pludselig bliver meget reel. *G*

Non-Desperado

Fra : blue

Dato : 25-03-05 03:59

> Det var iøvrigt morsomt at se, at det største skilt, når man kommer
> nordfra, ikke er anvisnings- eller færdselstavler, men en tør
> konstatering af, at der vil være intensiv fartkontrol på strækningen.

Jeg tror sådan et skilt er mere effektivt end et almindeligt skilt om
vejarbejde forude. Jeg kørte på strækningen i dag og alle de forankørende
bremsede pludselig ganske umotiveret (tilsyneladende), men da jeg kom
nærmere kunne jeg selv se, hvad der stod på det store skilt...

Fra : Kate

Dato : 25-03-05 09:52

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> men en tør
> konstatering af, at der vil være intensiv fartkontrol på strækningen.

Er det virkeligt nødvendigt? De kommer jo aldrig over 30km/t alligevel.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-03-05 11:14

On 25 Mar 2005 08:51:34 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

>Er det virkeligt nødvendigt? De kommer jo aldrig over 30km/t alligevel.

>--

Du taler mod bedre vidende.

Jeg kører typisk på strækningen når jeg kommer hjem fra Finland med
færgen kl. 04:30 eller 05:10.

På vej til jobbet er det normalt ved 18-tiden jeg kører strækningen

På disse tidspunkter er der absolut intet til hinder for at kunne få
en fartbøde, regnet ud fra de normalt gældende
hastighedsbegrænsninger.

Dette gælder selvfølgelig ikke når et par klaphatte ikke har kunnet
finde ud af at holde afstand, og derfor har været asociale nok til at
lave et uheld.

Det anbefales iøvrigt af myndighederne, at man stadig bruger
motorvejen, og ikke forsøger at finde alternative ruter. Man mener
ikke at det sekundære vejnet vil kunne klare presset.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kate

Dato : 28-03-05 09:25

> Du taler mod bedre vidende.

Jep, det gør jeg. Jeg kører der så nødigt. Hvis jeg skal den vej så er
det normalt i eftermiddagstimerne, og har lært at køre inden kl.15,
helst 14.30, men det gælder nu også Holbækmotorvejen, som jeg kører på
hver dag til og fra arbejde.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-03-05 11:36

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> nordfra, ikke er anvisnings- eller færdselstavler, men en tør
> konstatering af, at der vil være intensiv fartkontrol på strækningen.

De tager det i etaper så det er stykvis problematisk :)

Mvh
Roberto