Nu er det blevet forår!
Fra : Anders Sørensen

Dato : 23-03-05 23:39

Hejsa

I går kunne jeg så efter 2½ uges venten på oliefyrsdele (plus ca. 5
mdr.fra fabrikken) hente min nye Yaris Verso 1.4 D-4D Sol, monteret
med A/C og oliefyr med fjernbetjening. Så er det dejligt med solskin
og påskeferie så dytten kan blive testet. Indtil videre er det en fin
lille bil.
Det var bare det jeg ville sige -- hej!

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-03-05 23:58

> [...]
> med A/C og oliefyr med fjernbetjening. Så er det dejligt med solskin
> og påskeferie så dytten kan blive testet. Indtil videre er det en fin

Jamen - så te´løk mæ den..

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 24-03-05 09:57

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:bmr3415tqfibm23qgqucmn7jba1hc46bfv@4ax.com...

> Det var bare det jeg ville sige -- hej!

Super, tillykke med det. Forventer også at kunnne hente min E90 325i inden 2
uger :)

-M
2002 9-5 2,3t Vector

Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-03-05 21:26

Hey,

On Thu, 24 Mar 2005 09:57:10 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>Super, tillykke med det. Forventer også at kunnne hente min E90 325i inden 2
>uger :)

Nam.. Mm.. Lurede den lidt nede hos BMW her i sidste uge - den ser
altså rar ud. Skal have skiftet front+bagklap på min E39 530dA her i
april, kunne være passende med en af dem som lånebil den lille uge det
tager - sådan lidt forlænget prøvetur

** Lars

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-03-05 21:09

"Lars Knudsen" <larsnospam@landligtxxx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> altså rar ud. Skal have skiftet front+bagklap på min E39 530dA her i
> april, kunne være passende med en af dem som lånebil den lille uge det

Jeg var ihvertfald solgt på stedet! :) Derfor røg Audi'en også ud på et
sidespor da jeg først havde trillet et par km i "min" BMW.
Hvad er der sket med din Beamer?

-M
Saab med turbo.... :)