Betjening af aircondition i Mercedes w124
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 23-03-05 16:52

Hej gruppe

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan airconditionen i en
Mercedes w124/230E betjenes.

Jeg har taget et billede af midterkonsolen hvor der sidder tre knapper jeg
ikke kender funktionen af.

http://brynjolf.net/pics/mercedes/aircon_knap_r.jpg

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-03-05 08:39

"Morten Brynjolf" <notvalid@brynjolf.net> wrote in message
> [...]
> Mercedes w124/230E betjenes.
>
> Jeg har taget et billede af midterkonsolen hvor der sidder tre knapper jeg

EC = Economy, kølekompressoren kører ikke
"Snestjerne" = køling.
Firkant med to "bølger" gennem = lufttørrefunktion. Brug denne hvis der er
dug på vinduerne
(Og den store med tre pile i en cirkel = luftcirkulation :))

--
Michael Nielsen

www.mercefreaken.com

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 24-03-05 10:59

"Michael Nielsen" <benzito@online.no> wrote in

> [...]
> der er dug på vinduerne
> (Og den store med tre pile i en cirkel = luftcirkulation :))

Mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf