Seat Toledo bagagerum og barnevogn
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 20-03-05 21:46

Hej

Jeg overvejer at købe en Seat Toledo, men er lidt bekymret for at
hullet til bagagerummet er for lille til at f.eks. en barnevogn kan
pakkes ned uden alt for meget besvær. Hvad er jeres erfaringer?

mvh
Anders

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-03-05 08:07

"Anders H. Andersen" <invalid.aha.public@makimaki.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at købe en Seat Toledo, men er lidt bekymret for at
> hullet til bagagerummet er for lille til at f.eks. en barnevogn kan
> pakkes ned uden alt for meget besvær.

At jeg forstår din bekymring, i praksis er det ikke større end på Leon, GIV
pga. den lille åbning og store dybde, Bora har det samme prob. . Læs; det er
besværligt at udnytte den faktiske størrelse. Helt anderledes er det med
Octavia, som har en top-hængslet bagklap + større bredde på åbningen. Så af
de 3 biler, Toledo,Bora,Octavia, er Octavia'en den som giver "mest for
pengene".

Fra : Carsten Petersen

Dato : 23-03-05 09:28

> [...]
af
> de 3 biler, Toledo,Bora,Octavia, er Octavia'en den som giver "mest for

Har haft både Leon og Toledo, og kan tilslutte mig problemet med adgangen
til bagagerummet i Toledo, hullet er ikke stort. Til gengæld er rummet stort
og regulært, 500 liter imod Leon's 340. Leon er sgu for bittelille.
Barnevognen kan være i Toledo'en, omend adgangen ikke er optimal.
En løsning kunne være den nye Toledo, stor bagklap, stort bagagerum, kanon
bil.

Carsten
Seat Altea 2.0 TDI 16V

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 24-03-05 11:32

On Wed, 23 Mar 2005 09:27:36 +0100, "Carsten Petersen"
<carsten@newmail.dk> wrote:

>En løsning kunne være den nye Toledo, stor bagklap, stort bagagerum, kanon
>bil.

Den var jeg såmænd ude at prøve den anden dag, spændende bil men også
meget anderledse bil i forhold til den gamle Toledo, det kunne da godt
være en løsning hvis jeg hvade penge til det, men så er A6 Avant eller
den nye Passat jo også en løsning

mvh
Anders

Fra : Carsten Petersen

Dato : 27-03-05 01:29

> [...]
> meget anderledse bil i forhold til den gamle Toledo, det kunne da godt
> være en løsning hvis jeg hvade penge til det, men så er A6 Avant eller

Ikke fra kr. 250.000,- hvis den skal være ny.
Carsten
Seat Altea 2.0 TDI 16V

Fra : news.tiscali.dk

Dato : 21-03-05 08:42

"Anders H. Andersen"
> Jeg overvejer at købe en Seat Toledo, men er lidt bekymret for at
> hullet til bagagerummet er for lille til at f.eks. en barnevogn kan
> pakkes ned uden alt for meget besvær. Hvad er jeres erfaringer?

Elllers gør som jeg, Da jeg skulle ud og købe nyere brugt bil måtte jeg
slæbe barnevognen med, og teste inden slutseddel blev underskrevet ;)

//eCarlos

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 21-03-05 18:40

On Mon, 21 Mar 2005 08:42:27 +0100, "news.tiscali.dk"
<eCarlos@something.com> wrote:

>Elllers gør som jeg, Da jeg skulle ud og købe nyere brugt bil måtte jeg
>slæbe barnevognen med, og teste inden slutseddel blev underskrevet ;)

Vi har ikke nogen barnevogn endnu, men jeg har da overvejet at køre
forbi babysam og få den testet

mvh
Anders

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-03-05 20:19

Jeg købte netop en Toledo efter at vognen ikke kunne være i leon'en. Der er
fint plads til en Brio Sport vogn, men det er da rigtigt at det er
nødvendigt at pille hjulene af for at den kan være der.

Ellers er der ingen problemer i det.

mvh Per