Gear stram
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-03-05 17:56

Første og andet kan være svære at komme i, bakgearet kommer jeg i, men det
lyder ikke godt.

Andre gange er det helt normalt, også med bakgearet?

Ny gearkasse, eller mangler den bare olie?

Mvh

Jesper
Fiat Uno 1.0 95

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 18:14

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Første og andet kan være svære at komme i, bakgearet kommer jeg i, men det
> lyder ikke godt.
>
> Andre gange er det helt normalt, også med bakgearet?
>
> Ny gearkasse, eller mangler den bare olie?

Ny kobling hvis det er alle gear den er galt med

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-03-05 08:26

Tom wrote:
> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ny kobling hvis det er alle gear den er galt med

Hvordan kan man med sikkerhed sige det?
Det kan også være kablet der skal justeres eller luft i hydraulikken (nok ikke på en Uno
men andre).

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 21:07

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan man med sikkerhed sige det?

Hvis det er alle gear den er galt med, så er sansynligheden for at alle
syncromeshringe er gået ikke særlig stor.

> Det kan også være kablet der skal justeres eller luft i hydraulikken (nok
> ikke på en Uno men andre).

Plejer at holde bilens tid.

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 21-03-05 08:39

Jesper Nielsen wrote:
> Ny gearkasse, eller mangler den bare olie?

Af med olien på gearkassen i første omgang og hæld ny lækker
olie på. Der kan være meget tydelig forskel...

Dog lyder det lidt som om din kobling er gået, men det er svært
at sige. Uanset er det en god ting at skifte olien på gearkassen.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!