Hængertræk og syn ?
Fra : Lars Andersen

Dato : 20-03-05 16:21

Hej,

Jeg skal til syn med konens Corolla om en uges tid og vil lige skrue et træk
på i samme anledning.

Spørgsmålet er, om der skal nogen papirer med til Synshallen - eller om alt
er OK med godkendelsesnr. på den originale registreringsattest ?

Hilsen

Lars Andersen

Fra : Kim Olsen

Dato : 20-03-05 17:54

Hej Lars

Jeg mener at hvis det er alm. periodesyn corollaen er indbudt til, skal du
først og fremmest ændre reservationen til noget andet end periodesyn (gøres
på bilsyn.dk).
Prisen er den samme.
Og så skal du udfylde en synsanmeldelsesblanket (hedder det mon sådan) -
altså den grønne man normalt har med, hvis der er tale om alm. syn.
Husk at krydse af, at der er træk på.

Hilsen

Kim

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-03-05 18:49

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev :

>Jeg mener at hvis det er alm. periodesyn corollaen er indbudt til, skal du
>først og fremmest ændre reservationen til noget andet end periodesyn (gøres
>på bilsyn.dk).

det plejer synsfætteren da hurtigt at klare "på stedet" - han har jo
blanketterne liggende klar

Min Århusianerfærge - skulle periodesynes, men havde ej plader på, så
det klarede han snildt at rette op på
--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Mogens

Dato : 20-03-05 19:55

On Sun, 20 Mar 2005 18:48:43 +0100, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Min Århusianerfærge - skulle periodesynes, men havde ej plader på, så
>det klarede han snildt at rette op på

?

Mvh...

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-03-05 20:44

Mogens <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev :

>?

>Mvh...

ok - den var da osse død_kryptisk :

Jeg havde bestilt tid til periodesyn, men nåede inden da, at afmelde
bilen, da pladearbejdet tog lidt længere end forventet.
da jeg kom til syn, skulle det så være et såkaldt registreringssyn
istedet - så han fandt papirene frem i skuffen, uden at fortrække en
mine over det.

Den fik så sine VZ plader på senere samme dag

(Du regnede vel ud det var den billige scorpio, jeg mente)

--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-03-05 20:49

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Min Århusianerfærge -

Hmm, var det ellers ikke en Ebeltoft-færge ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-03-05 23:07

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Hmm, var det ellers ikke en Ebeltoft-færge ?

Hahaha....

Skuden blev jo afhentet i Århus C

(Aldrig har vi grint så meget)

Fra : claus b. p.

Dato : 21-03-05 13:12

<jan@fedtegreven.dk> wrote in message

> Hahaha....
>
> Skuden blev jo afhentet i Århus C

Peder Paars eller Niels Kliem? Så må du passe på ikke at få buler i
"skuden". De styrer for vildt!

/Claus

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 21-03-05 14:37

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev :

>Peder Paars eller Niels Kliem? Så må du passe på ikke at få buler i
>"skuden". De styrer for vildt!

jeg har nu mere "Dvask" og "Absurd" i hukommelsen ;)

--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 21-03-05 19:07

Lars Andersen wrote:
> [...]
>
> Spørgsmålet er, om der skal nogen papirer med til Synshallen - eller
> om alt er OK med godkendelsesnr. på den originale registreringsattest

Du skal ikke gøre noget udover at have registreringsatesten med samt en
udfyldt MO2 (synsblanket) hvor der skal markeres med i træk.

Derefter er der ikke noget problem, da den afsatte tid til periodisk syn er
den samme som til registreret syn, i modsætning til f.eks. motorcykel hvor
der er afsat kortere tid til synet, der kan de afvise med henvisning til at
det er en anden synskategori.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg