Bilscore ved TuV
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-05 22:45

Hmmm jeg kan se jeg bliver nød til at købe den 911'er. Tror dog mere listen
er et udtryk for hvor godt ejerne har passet deres biler.

http://www.bilbasen.dk/guide/show_artikel.asp?Artid=45

--
Tom

Fra : Anders Sørensen

Dato : 19-03-05 23:26

Den Sat, 19 Mar 2005 22:45:21 +0100, skrev "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com>:

>Hmmm jeg kan se jeg bliver nød til at købe den 911'er. Tror dog mere listen
>er et udtryk for hvor godt ejerne har passet deres biler.
>
>http://www.bilbasen.dk/guide/show_artikel.asp?Artid=45

Så 911-ejerne har passet bilen ca. dobbelt så godt som Corolla-ejerne
som igen har passet bilen ca. dobbelt så godt som Passat-ejerne som så
har passet bilen næsten dobbelt så godt som Toledo-ejerne?
Næh du, det har noget med kvalitet at gøre.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Olesen

Dato : 20-03-05 09:25

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:bh9p31pvghc782bdbbj9p6d50nn3a4nnbr@4ax.com...

> Næh du, det har noget med kvalitet at gøre.

Hvilken kvalitet egentlig ?
Ford Focus lå som nr. 1, var det i 2001 ?

Er det så en konstruktionsændring som
gjorde, den ikke er der mere eller
underleverandørene som blev presset
for meget så det gik ud over kvaliteten ?

Har TUV ikke listen over hvilke fejl der
opsod ?

Fra : Jogge

Dato : 20-03-05 10:33

> Hmmm jeg kan se jeg bliver nød til at købe den 911'er. Tror dog mere
> listen er et udtryk for hvor godt ejerne har passet deres biler.
>
> http://www.bilbasen.dk/guide/show_artikel.asp?Artid=45

Hvad nu hvis man regner det ud i penge istedet (reservedele osv), tror du så
at listen ville se sådan ud? Jeg har haft en bil der ligger nr. 4 og aldrig
har jeg brugt så mange penge på en bil før, altså i reservedele...