snevejr i nordsjælland - hvilken dato ?
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 17-03-05 23:25

hej

Hvilken dato var det, at det snede voldsomt her i nordsjælland sidst ?

var det onsdag i sidste uge eller i forrige uge ?

Der var en båtnakke der bakkede ind i mig, og jeg kan sgu ikke huske hvilken
dato det var.

mvh
Bendt

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-03-05 03:56

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev....

> hej
>
> Hvilken dato var det, at det snede voldsomt her i nordsjælland
> sidst ?

Mon ikke du tænker på onsdag den 2. marts? Husker tydeligt datoen
fordi jeg forgæves forsøgte at flyve til Prag den dag.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 18-03-05 07:27

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse
> "Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev....

> Mon ikke du tænker på onsdag den 2. marts? Husker tydeligt datoen
> fordi jeg forgæves forsøgte at flyve til Prag den dag.

Jo - det må være den 2. marts.

Jeg var inde og grave på dmi's hjemmeside.

mvh
Bendt

Fra : Bo Velschow

Dato : 18-03-05 19:56

> [...]
>
> Mon ikke du tænker på onsdag den 2. marts? Husker tydeligt datoen
> fordi jeg forgæves forsøgte at flyve til Prag den dag.

Snestormen startede tirsdag den 1. marts om eftermiddagen - jeg forsøgte
nemlig også at komme ud og flyve den dag. Sneen fortsatte vist til en gang
den 2. marts - og der endte da med at ligge 30-40 cm hos os..

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge