Meget OT
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 22:45

På et tidspunkt sendte en herinde et link
til en lydfil hvorpå man kunne høre en
"person" sige som en bil der bare kørte derudaf.
Ret morsomt men nu har jeg hørt at der skulle
være en animation med til den - vist nok et
frø eller noget lignende.

Er der nogen som har et link til den ?

Mvh. Allan

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 17-03-05 23:16

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som har et link til den ?

Hej Allan

Kig forbi dk.binaer.motor - har lige smidt en stump film op. Mon ikk´ det er
den du søger?

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 17:41

> Hej Allan
>
> Kig forbi dk.binaer.motor - har lige smidt en stump film op. Mon ikk´
det
> er den du søger?

Nu kan jeg desværre ikke se i de binære grupper -
mulighed for at mail den til mig ?

spam@allanm.dk

Mvh. Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 18-03-05 23:09

> Nu kan jeg desværre ikke se i de binære grupper -
> mulighed for at mail den til mig ?

Mail er på vej... Kan også se, at der er gået ged i den binære

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen

Fra : xxx

Dato : 19-03-05 22:58

> Mail er på vej... Kan også se, at der er gået ged i den binære

Nu kunne det jo være spændende hvis vi andre kunne få del i løjerne også

Mvh

Claus