Biltema - Leverandør til det kongelige dan~
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 17:02

Hejsa Alle

Skulle lige i biltema idag, og hvad er det første mit øje skuer på p-pladsen
??

http://starchild.dk/biltema.jpg
http://starchild.dk/biltema1.jpg

Hehe Gad vide hvem der triller rundt i den til hverdag ??

Mvh
Morten

Fra : Leonard

Dato : 17-03-05 17:26

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

>Skulle lige i biltema idag, og hvad er det første mit øje skuer på p-pladsen
>?

Mon også denne bil får en p-afgift når den private p-vagt kommer
forbi?
- den holder jo ikke pænt i en p-bås!

Og en tilfældig ansat er vel ikke imun for den slags afgifter?

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Non-Desperado

Dato : 17-03-05 17:21

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev:

>Hejsa Alle
>
>Skulle lige i biltema idag, og hvad er det første mit øje skuer på p-pladsen
> [...]

Nå ja, Biltema er ikke de værste....jeg ville personligt have
gloet med vantro, hvis jeg havde set en "Krone-Taxa" holde foran
T. Hansen.... *G*

Jeg kunne lige se en RR med blåt-diode-porno-lys for
mig.......*he he he*

Non-Desperado

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-03-05 18:35

Iflg. denher er det Daisy her self :))) : http://nrpl.dk/royal.php

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-03-05 18:44

> Iflg. denher er det Daisy her self :))) : http://nrpl.dk/royal.php
Men det ligner en Bently, og var der ikke noget med at HKH Pingo var ejer af
en sådan?. Men han roder vel stadig rundt "down under", så mon ikke det er
fake? :)).

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 19:02

> [...]
af
> en sådan?. Men han roder vel stadig rundt "down under", så mon ikke det er

Nej den er god nok, der er IKKE fusket med billederne..

Dit link siger også:

121 Bentley Arnage (Dronning Margrethe II) 2004

Mvh
Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-05 19:07

Juel wrote:

> Nej den er god nok, der er IKKE fusket med billederne..
>
> Dit link siger også:
>
> 121 Bentley Arnage (Dronning Margrethe II) 2004

Hvis det er hende (Margtrethe), så er der da ikke noget at sige til at hun
handler sådan et sted.
Hun bruger jo alle sine penge på smøger og er derfor nødt til at spare på
alt det andet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : mr@dr.dk

Dato : 17-03-05 18:39

> [...]
>
> http://starchild.dk/biltema.jpg
> http://starchild.dk/biltema1.jpg
>
> Hehe Gad vide hvem der triller rundt i den til hverdag ??

Ser ud til at der er 4 biler med den nr plade

http://nrpl.dk/royal.php

mvh

michael

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 19:05

> Ser ud til at der er 4 biler med den nr plade
>
> http://nrpl.dk/royal.php

Øv hun har ingen email addy, ville lige høre hvad hun lavede i biltema !

Mvh
Morten

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 17-03-05 20:09

Juel wrote:

> Øv hun har ingen email addy, ville lige høre hvad hun lavede i biltema !

...og der har du så forklaringen på at hun ikke har en email addy..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kent Oldhøj