ditte-f@stofanet.dk
Fra : taina

Dato : 16-03-05 22:06

Hej Ditte

Jeg har set på heste-nettet, at du har et hovedtøj til salg. Hvad skal du
have for det uden tøjler? Hvad er det for et bid, der evt. kan medfølge? Vil
du maile et foto?

med venlig hilsen Tina Christoffersen

Fra : Lars [6710]

Dato : 16-03-05 22:17

taina wrote:
> [...]
> have for det uden tøjler? Hvad er det for et bid, der evt. kan medfølge? Vil

Pprrrrrrrr.... Yihaaaa

Hmmmm... mon ikke rytteren er blevet kastet af

gad iøvrigt vide hvad hestenettet er for nowet

/Lars

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 16-03-05 22:44

> Pprrrrrrrr.... Yihaaaa

Mine heste lyder således: Wroooum wroooum
og der kommer ikke hestepærer ud fra enden, men udstødningsgasser

> Hmmmm... mon ikke rytteren er blevet kastet af

Mon ikke

> gad iøvrigt vide hvad hestenettet er for nowet

Sikkert ikke noget som kan tøjle alle de hestekræfter din bil har

Mvh

Emil

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-03-05 10:12

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in message

> [...]
>
> Mon ikke

> Sikkert ikke noget som kan tøjle alle de hestekræfter din bil har

Altså:

En hestekraft er den kraft, en hest skal bruge for at trække en liter
kogende vand 100 meter???

Just kidding, ved godt hvad det er.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-03-05 23:13

Hej!

taina wrote:

> Jeg har set på heste-nettet, at du har et hovedtøj til salg. Hvad skal du
> have for det uden tøjler? Hvad er det for et bid, der evt. kan medfølge? Vil
> du maile et foto?

Fedt nok, frisk pige!

Nå, var det til en hest? Damn.....

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som kun kendte inder- og internettet. Hestenettet er nyt
for mig

Fra : Bernhard Ege

Dato : 16-03-05 23:43

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Fedt nok, frisk pige!
>
> Nå, var det til en hest? Damn.....

LOL

Fra : Brian

Dato : 16-03-05 23:44

Hejsa!

Kim Voss Schrader tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Fedt nok, frisk pige!
>
> Nå, var det til en hest? Damn.....

*LOL*

Ikke så off-topic som en dildo, men alligevel....

/Brian

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-03-05 12:16

On Wed, 16 Mar 2005 23:44:26 +0100, "Brian" <briank@besked.com> wrote:

>Hejsa!

>*LOL*
>
>Ikke så off-topic som en dildo, men alligevel....

Så så du :P
Flemming Jacobsen

Fra : Ivan [7100]

Dato : 17-03-05 00:21

> Hej!

Vil

> Fedt nok, frisk pige!
>
> Nå, var det til en hest? Damn.....

hehe.....ser det indre billede. En nøgen gut med sadel og tøjler!! PRUUUH!

Fra : Non-Desperado

Dato : 17-03-05 09:50

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev:

>Hej Ditte

Meget er jeg blevet kaldt, men aldrig Ditte...

>Jeg har set på heste-nettet, at du har et hovedtøj til salg.

Hovedtøj....er det ikke sådan noget muslimske kvinder går med ?

> Hvad er det for et bid, der evt. kan medfølge?

Et elskovsbid, hvis du er gammel nok.

>med venlig hilsen Tina Christoffersen

*ILM*

P.S. Ses vi ?

Non-Desperado

Fra : Ivan [7100]

Dato : 17-03-05 13:33

> Et elskovsbid, hvis du er gammel nok.

> *ILM*
>
> P.S. Ses vi ?
>
> Non-Desperado

Lyder ny RET desperado, hvis man ryger på sådan en fejlsending i åbent
forum!

Fra : KASO

Dato : 17-03-05 20:59

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:2ugi31921vhmr58soekjgp9n55jtri1lvq@4ax.com...

> Meget er jeg blevet kaldt, men aldrig Ditte...

Tror du ikke, at der skulle have stået "Bitte" ?

Fra : Non-Desperado

Dato : 17-03-05 21:27

"KASO" <a@b.dk> skrev:

>Tror du ikke, at der skulle have stået "Bitte" ?

Jo, og så siger vi ikke noget om størrelsen i koldt vand...*G*

Non-Desperado

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 17-03-05 15:36

taina wrote:
> [...]
> have for det uden tøjler? Hvad er det for et bid, der evt. kan medfølge? Vil

Hehe, folk er morsomme. Men er der nogen af jer, der har forbarmet jer
over Tina, og skrevet til hende at Ditte muligvis aldrig har fået
forespørgslen på hovedtøjet? :)

Mvh.

Fra : Torben E

Dato : 17-03-05 16:11

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> wrote in message
> [...]
> have for det uden tøjler? Hvad er det for et bid, der evt. kan medfølge?

Hehe, en pige der kan lide heste(kræfter)

Torben E

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 18:49

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> wrote in message

> Vil

> Hehe, en pige der kan lide heste

Jeg synes heste smager dårligt, har fået det en gang og vil ikke prøve igen

--
Tom

Fra : taina

Dato : 17-03-05 22:59

Utroligt! Jeg så godt den med dildoen og syntes, det var SÅ sjovt. Det synes
jeg sjovt nok ikke, det er, når man selv laver det nummer

Takker mange gange for de underholdende kommentarer til min interesse - det
bliver nok svært at se hesten i øjnene i morgen

mvh. tina

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-03-05 12:16

On Thu, 17 Mar 2005 22:58:35 +0100, "taina"
> [...]

>Takker mange gange for de underholdende kommentarer til min interesse - det
>bliver nok svært at se hesten i øjnene i morgen

Utroligt som alle folk bliver ved at kører i det. Men ja ok så kan jeg
lærer det :D
Flemming Jacobsen

Fra : John Sahl

Dato : 18-03-05 12:33

Thunderbird [7100] wrote:
> Utroligt som alle folk bliver ved at kører i det. Men ja ok så kan jeg
> lærer det :D

Op i røven med det Flemming

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!