Ward's 10 best engines 2005
Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-03-05 19:17

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-03-05 19:33

Kim Kristensen wrote:
> http://subscribers.wardsauto.com/Microsites/index.asp?srid=10088&pageid=9608&siteid=26&magazineid=1004&srtype=1

Ikke mange 4 cyl...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign
www.xenonkit.dk - Xenonkit til eftermontering
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr samt dæk/fælge til 4x4 og SUV

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-03-05 20:17

meddelelse news:4235d860$0$29282$14726298@news.sunsite.dk...
> Kim Kristensen wrote:

http://subscribers.wardsauto.com/Microsites/index.asp?srid=10088&pageid=9608&siteid=26&magazineid=1004&srtype=1

> Ikke mange 4 cyl...
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign
> www.xenonkit.dk - Xenonkit til eftermontering
> www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr samt dæk/fælge til 4x4 og SUV

Nej ikke blandt vinderne, der er dog bland de nominerede
http://subscribers.wardsauto.com/microsites/Newsarticle.asp?newsarticleid=2737194&srid=10088&instanceid=55130&pageid=9608&magazineid=1004&siteid=26

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 20:01

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://subscribers.wardsauto.com/Microsites/index.asp?srid=10088&pageid=9608&siteid=26&magazineid=1004&srtype=1

Hm det er da underligt når BMW for ikke mere end et ½ år siden også
rangerede som den bedste. Kommer nok an på hvem der er dommer

--
Tom

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-03-05 20:53

> [...]
>
> Hm det er da underligt når BMW for ikke mere end et ½ år siden også
> rangerede som den bedste. Kommer nok an på hvem der er dommer

Modsat den anden som er sammensat af dommere fra mange forskellige lande er
denne her vist kun med amerikanske dommere, det kan godt gøre en forskel.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 21:07

> [...]
> er
> denne her vist kun med amerikanske dommere, det kan godt gøre en forskel.

Jep, engelske dommere ville vælge aston martin eller jaguar og tyskerne bmw,
mercedes eller porsche.......... hold op hvor er de objektive

--
Tom

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-03-05 23:41

> [...]
bmw,
> mercedes eller porsche.......... hold op hvor er de objektive

Så er dommerne i denne afstamning da langt mere objektive end dem du nævner
for der da en sjat ikke amerikanske motorer, men du mener måske at der slet
ikke burde være amerikanermotorer i mellem?

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 23:55

> [...]
> slet
> ikke burde være amerikanermotorer i mellem?

For mig er en motor en motor. Jeg synes ikke der er de store forskelle.
Bare de har mange heste så er det fint nok med mig

--
Tom

Fra : Kim Kristensen

Dato : 15-03-05 00:37

> For mig er en motor en motor. Jeg synes ikke der er de store forskelle.
> Bare de har mange heste så er det fint nok med mig
>
> --
> Tom

Nå ja, det er godt at være på den sikre side

Med venlig hilsen Kim

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 14-03-05 22:00

Kim Kristensen wrote:
> http://subscribers.wardsauto.com/Microsites/index.asp?srid=10088&pageid=9608&siteid=26&magazineid=1004&srtype=1

De mener vist Ward's 10 best engines for freight-trains and dump-trucks.

Mvh.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-03-05 23:43

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> De mener vist Ward's 10 best engines for freight-trains and dump-trucks.

Ja der er nogle lidt større maskiner i mellem, men der skal jo også nogle
kræfter til at slæbe en "super-size-me" burgerjunkie rundt i byen.

Med venlig hilsen Kim