Alufælge mål??
Fra : Kass

Dato : 14-03-05 16:02

Hej Gruppe

Jeg skal til at købe et sæt alufælge til min Ford Escort 1.3 fra 1995
Men jeg kender ikke kryds målene, eller hvad de skal have i ET mål
(indpresning)
Så ville høre om der var nogen som kendte disse mål??

Med Venlig Hilsen
Kass Odense

Fra : John Sahl

Dato : 14-03-05 16:07

Kass wrote:
> Så ville høre om der var nogen som kendte disse mål??

Så vidt jeg husker er der en liste over det på gruppens hjemmeside:
http://www.dkfritidbil.dk

Jeg mener det er 4x108 men kender ikke ET..

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 14-03-05 16:33

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg husker er der en liste over det på gruppens hjemmeside:
> http://www.dkfritidbil.dk
>
> Jeg mener det er 4x108 men kender ikke ET..

Iflg. http://www.bigwheels.dk/ har du ret John ;)

/Morten

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 14-03-05 16:16

"Kass" <nej@nej.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> (indpresning)
> Så ville høre om der var nogen som kendte disse mål??

Er det sådan en her du har:
http://www.daf.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=445&subtabid=-1&GodkendelsesID=6931-01&typeID=M1

Ellers så prøv på www.biltorvet.dk med at indtaste din nummerplade nedderst
under "Dæk og fælge".

/Morten

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 14-03-05 16:35

> [...]
> (indpresning)
> Så ville høre om der var nogen som kendte disse mål??

http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm

Der finder du bilen, sammen med stort set alle andre såkaldte almindelige
biler der kan købes her i Danmark.

mvh.

Jesper