adaptor til højt. Brava
Fra : zilly ink

Dato : 14-03-05 11:17

Jeg har fået et par højtalere til min Brava, men der skal vist
nok bruges et par adaptorer, så de kan sidde i hullet.

Nogen ide om hvor - og om - de kan fås nogen steder?

--
Zillyink
slet: -get-lost-

Fra : Dennis

Dato : 14-03-05 15:12

zilly ink wrote:

> Jeg har fået et par højtalere til min Brava, men der skal vist
> nok bruges et par adaptorer, så de kan sidde i hullet.
>
> Nogen ide om hvor - og om - de kan fås nogen steder?

Find dem på den tyske ebay - der koster de næsten ingen ting (og porto til
Danmark er de fleste steder ikke særligt dyrt).

/Dennis

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-03-05 17:10

zilly ink skrev:

> Jeg har fået et par højtalere til min Brava, men der skal vist
> nok bruges et par adaptorer, så de kan sidde i hullet.
>
> Nogen ide om hvor - og om - de kan fås nogen steder?

Carsound har et sæt så der kan sættes 13cm højttalere i dørene på Bravo/a og
Marea.
De koster 199,-
www.carsound.dk

--