autoradio
Fra : S.B.

Dato : 13-03-05 20:37

vil have en ny cd afspiller i min vogn, den skal kunne afspille mp3 og vise
klokken, da jeg fjerner uret fra bilen af når jeg piller den originale radio
ud
nogen der har et bud på en model der ikke koster en herregård at købe, ved
at søge på nettet ser man sjældent om de kan vise ur eller ej

Steen

Fra : S.B.

Dato : 13-03-05 21:11

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der har et bud på en model der ikke koster en herregård at købe, ved
> at søge på nettet ser man sjældent om de kan vise ur eller ej

sjovt......
den plejer altid at smide mine indlæg, som har samme topic som andres, under
deres, defor jeg valgte et nyt
glem denne, jeg kan desværre ikke slette den igen, virker heller ikke som
forventet