hvilken MP3 afspiller?
Fra : S.B.

Dato : 13-03-05 20:39

vil have en ny cd afspiller i min vogn, den skal kunne afspille mp3 og vise
klokken, da jeg fjerner uret fra bilen af når jeg piller den originale radio
ud
nogen der har et bud på en model der ikke koster en herregård at købe, ved
at søge på nettet ser man sjældent om de kan vise ur eller ej

Steen

Fra : Jens Maigaard

Dato : 13-03-05 20:57

> [...]
> nogen der har et bud på en model der ikke koster en herregård at købe, ved
> at søge på nettet ser man sjældent om de kan vise ur eller ej

Jeg har købt en Sony CDX 3300. Den kostede ?147/kr 1100 her:
http://www.audio-equipment.de/

Den har ur, og jeg gætter på at det er en lidt bedre kvalitet end de
forskellige 6-700 kr's noname udgaver.

MVH

Jens

Fra : S.B.

Dato : 13-03-05 21:20

"Jens Maigaard" <jensmDET_HER_SKAL_VAEK@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.audio-equipment.de/
>
> Den har ur, og jeg gætter på at det er en lidt bedre kvalitet end de

takker for det, desværre har jeg kun dankort og det tager de sjældent i
tyskland
forøvrigt har de vist heller ikke den model på lager mere, men nu ved jeg da
en jeg kan lede efter prisen på

Steen

Fra : John Sahl

Dato : 13-03-05 21:34

S.B. wrote:
> takker for det, desværre har jeg kun dankort og det tager de sjældent
> i tyskland

Bankoverførsel eller efterkrav kan du bruge ved flere af de tyske
firmaer.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 13-03-05 21:34

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tyskland
> forøvrigt har de vist heller ikke den model på lager mere, men nu ved jeg

ALDI har lige haft en autoradio med cd-afspiller og med usb-port og SD-kort
læser.
Smid en memory-stick i usb-porten og så er der musik.
pris 695,-

mvh
Bendt

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 14-03-05 10:32

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
SD-kort
> læser.
> Smid en memory-stick i usb-porten og så er der musik.

Jep totalt cool ide, hvorfor er der ikke nogen andre der har fundet på det?
CD'er er da forældet ;)

Men men men.... hvorfor er alle de nye lowcost bilradioer i sølvdesign?!?
Det ødelægger jo totalt intriøret i stortset alle biler. :(
Dét var ihvertefald oversagen til jeg ikke så meget som overvejede Aldi
radioen

/Morten

Fra : Tobias Larsen

Dato : 14-03-05 08:11

> [...]
> nogen der har et bud på en model der ikke koster en herregård at købe, ved
> at søge på nettet ser man sjældent om de kan vise ur eller ej

Jeg købte mig en Blaupunkt MP54 Casablanca for 2 måneder siden, den er bare
SUPER. Rigtig god lydkvalitet, let at betjene, og en lækker finish på
betjeningsdelen. Jeg fandt den på bud til lige godt 2.000 og syntes jeg har
fået noget mere end man får i en aldiradio til 700.

*Tobias Lasen

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 14-03-05 08:35

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> nogen der har et bud på en model der ikke koster en herregård at købe, ved
> at søge på nettet ser man sjældent om de kan vise ur eller ej

Det er rart at have god lyd i bilen, men omvendt synes jeg ikke, at man skal
putte for meget gejl i dem - tyvene bliver nemt liderlige.

Jem&Fix har en "United" meget billig en på tilbud i uge 11. til 449,-.

Men en MP3-afspiller er ikke bare en MP3-afspiller. Der er nogle, der f.eks.
ikke kan afspille VBR eller filer med høj bit-rate.

Jeg kender intet til United-modellen, men faldt bare over den og synes, at
den var billig.

Vh, Lars.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 14-03-05 08:46

"Lars Bonnesen" <none@invalid> wrote in message

> [...]
> f.eks. ikke kan afspille VBR eller filer med høj bit-rate.
>
> Jeg kender intet til United-modellen, men faldt bare over den og synes, at

Hm... Google giver ingenting med en søgning på united cs6635...

Vh, Lars.

Fra : Henrik B.

Dato : 14-03-05 15:25

"Martin" <@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Elgiganten har på deres hjemmeside en radio med MP3/VMA og ur til 999,-
>
> http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=n5YzXZtxr2AzVNlE_WbwvJCjfiEmLMKnDaM=?ProductID=C9vD4Qjom8AAAAD9x9KOdBKg&CatalogCategoryID=PXXD4QjocL4AAAD4Cfod61nA&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

Dén er også min helt klare anbefaling! Jeg har den selv. Fornuftig pris, god
kvalitet. Ikke en masse "blær der blinker", men hurtig og nem at betjene.
Forøvrigt, så stiller uret sig selv, hvis radio'en har været taget fra
strøm.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-03-05 17:13

Henrik B. skrev:

> [...]
> pris, god kvalitet. Ikke en masse "blær der blinker", men hurtig og
> nem at betjene. Forøvrigt, så stiller uret sig selv, hvis radio'en

Vi købte sådan en til vores anden bil...
Den spiller fint nok, men men funktionaliteten er ringe.
F.eks. kan man ikke på en MP3 plade skifte mellem mapperne og få vist
navnet. Man skifter mellem mappe 1, 2, 3, o.s.v.
Og så skal man selv aktivt slå over på at den viser mappen-navn.
Ditto med melodi-navn.
DET er træls.

JVC KD-G401 i min bil gør det omvendt, så jeg i display kan se mappens navn
og stoppe ved den plade jeg vil høre.
En væsentlig forskel.

Generelt er vores JVC betydeligt bedre/lettere at betjene. Mere intuitiv,
for at bruge et fint ord

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 14-03-05 17:26

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev i en meddelelse

> Den spiller fint nok, men men funktionaliteten er ringe.
> F.eks. kan man ikke på en MP3 plade skifte mellem mapperne og få vist
> navnet. Man skifter mellem mappe 1, 2, 3, o.s.v.

Min viser ellers fint navnet på mapperne. Måske du har lavet en fejl under
brændingen.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-03-05 18:47

Henrik B. skrev:

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev i en meddelelse

> Min viser ellers fint navnet på mapperne. Måske du har lavet en fejl
> under brændingen.

Ja det kan vores også, men først når man selv aktivt trykker på knappen
nederst til højre (kan ikke huske hvad den hedder).

Hopper man en mappe frem så foregår det i tal for mappenummer/melodinummer.

Gør din da ikke det ??

Fra : Thomas H.

Dato : 14-03-05 14:29

> [...]
> nogen der har et bud på en model der ikke koster en herregård at købe, ved
> at søge på nettet ser man sjældent om de kan vise ur eller ej

....jeg har da aldrig set en autoradio, der ikke kan vise ur.
Mht mp3, så find en der også understøtter cd-boks med mp3, jeg har en JVC
boks med 12 mp3-plader og så den ene i selve radioen, DET er godt nok mange
numre, men de er alle fyldt ud nu...det næste bliver vel DVD-boks der kan
tage DVD-mp3-plader

Fra : Esben Tærsker

Dato : 14-03-05 22:09

Thomas H. wrote:
> "S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> vise

> radio

> ...jeg har da aldrig set en autoradio, der ikke kan vise ur.

Jeg husker nu én.. Hvad var det nu den hed... Bum, bum. Ah - jo:

Blaupunkt Amsterdam 12...

Den er uden ur...

/Esben

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 15-03-05 10:44

Jeg har købt en iPOD ... med en Belkin adapter er det et forrygende
alternativ. Dog koster det 'lidt' mere end 600,-

/Jan