Parkering ved Høje Taastrup St.
Fra : blue

Dato : 13-03-05 14:26

Er der mulighed for at parkere gratis ved Høje Taastrup Station eller inden
for en radius af 4-500 meter? Det drejer sig om 2 døgn.

Fra : Morgan Jones

Dato : 13-03-05 14:59

Hvor stor er din selvrisiko ?

Morgan

Fra : Christian

Dato : 13-03-05 19:47

"blue" <xx@xx.xx> wrote in message
> Er der mulighed for at parkere gratis ved Høje Taastrup Station eller
> inden for en radius af 4-500 meter? Det drejer sig om 2 døgn.
ja der pakering...men jeg VILLE aldrig selv parkere der overhoved i længere
tid!, for mange dulkier der fiser fundt og laver ballade om aftenen.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-03-05 21:27

blue wrote:
> Er der mulighed for at parkere gratis ved Høje Taastrup Station eller
> inden for en radius af 4-500 meter? Det drejer sig om 2 døgn.

Der er jo parkeringspladsen ved City2, men der vil jeg på det kraftigeste
fraråde dig at parkere i flere døgn.
Lige ved stationen er der et indhegnet område, som kun må/kan benyttes af
kommunens beboere (du kan åbne bommen med et sygesikringskort).
Der er dog svjv ikke nogen decideret overvågning/bevogtning af området og
det er temmelig nemt bare at gå ind, hvis man skulle ønske det.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Liquid

Dato : 13-03-05 21:55

"blue" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> Er der mulighed for at parkere gratis ved Høje Taastrup Station eller
> inden for en radius af 4-500 meter? Det drejer sig om 2 døgn.

Bad idea.

Stil den ved en anden S-togs station og tag S-toget til Høje Taastrup.

- Martin

Fra : blue

Dato : 14-03-05 11:28

Jeg takker for svarene - jeg tror jeg afholder mig fra at parkere ved
stationen...

Fra : Thomas H.

Dato : 14-03-05 13:30

"blue" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> Jeg takker for svarene - jeg tror jeg afholder mig fra at parkere ved
> stationen...

.....måske burde du bare holde dig helt væk fra Taastrup

Fra : blue

Dato : 14-03-05 14:07

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ....måske burde du bare holde dig helt væk fra Taastrup

Jeg kan desværre ikke holde mig helt væk, men det bliver kun en gennemkørsel
med toget (*_*)

Fra : Thomas H.

Dato : 14-03-05 14:15

> Jeg kan desværre ikke holde mig helt væk, men det bliver kun en
gennemkørsel
> med toget (*_*)

Husk at holde dine lommer og taske lukket når du kører igennem