Gamle trailerregeler
Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-03-05 23:18

Davs i gruppen.

Er der nogen i gruppen der kender de gamle trailerregler?

Jeg har fået oplyst at der på gamle trailere ikke er krav om omregistering,
ikke er krav om syn, og at traileren faktisk er registreret hos fabrikanten
af traileren.

Er dette rigtigt?

Hvordan forholder det sig med registreringsaftesten?

Vi taler i øvrigt om trailere der er så gamle at nummerpladen er af jern.

Jeg blev nemlig idag stoppet med en sådan lånt trailer i Slagelse, betjenten
spurgte mig om det var min trailer, hvortil jeg svarede, næh. den har jeg da
lånt af XX der bor på YYvej. Uden dog at nævne bynavnet.

Betjenten tastede lidt på sin håndterminal, og sagde lidt vrissent, Ja i
Pedersborg!

Og traileren er ganske rigtigt fremstillet på Pedersborg vognfabrik.

Hvilke oplysninger kan han i øvrigt se på den håndterminal?

--
Mvh. Uffe Ravn
DUSK Party 2005 - Out of Sync

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-03-05 23:16

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

> Er der nogen i gruppen der kender de gamle trailerregler?

Er der virkelig ingen af jer der ejer en 25-30 år gammel trailer?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-05 23:42

On Tue, 15 Mar 2005 23:16:02 +0100, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

>--

Jojo.

Du skal til enhver tid være opmærksom på at der er tilstrækkeligt med
karbid i baglygterne Fedtfingre der måtte være kommet på
lygteglasset under opfyldning skal omhyggeligt fjernes.

Inden kørslen påbegyndes, skal det påses, at der ikke er alvorlige
revner i det faste gummi.

>--

>Er der virkelig ingen af jer der ejer en 25-30 år gammel trailer?

>--

Nej. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Soren Kuula

Dato : 17-03-05 01:21

Hej
> Du skal til enhver tid være opmærksom på at der er tilstrækkeligt med
> karbid i baglygterne Fedtfingre der måtte være kommet på
> lygteglasset under opfyldning skal omhyggeligt fjernes.

BanlygteN, mener du vel.

MVH
Søren

Fra : H.S.

Dato : 16-03-05 12:38

> "Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

> Er der virkelig ingen af jer der ejer en 25-30 år gammel trailer?

Jo sådan en fætter har jeg - men jeg kender ikke reglerne