Passat kan ikke starte efter tur i vaskeha~
Fra : Fnuller

Dato : 12-03-05 20:57

havde lige min passat 2,0 fra 96 en tur i vaskehallen i aften og den fik den
helt store tur med undervognsvask, og nu vil den ikke starte.
Har haft strømfordelerdækslet af og tørret, uden resultat.
Der kommer ingen gnist overhovedet, hva så nu ??

Skal den bare tørre´, eller er der nogen der er gået i stykker ?

jim

Fra : Jørgen Weesgaard

Dato : 15-03-05 16:16

Fnuller <fidusmageren@yahoo.dk> skrev:
> [...]
>Har haft strømfordelerdækslet af og
>tørret, uden resultat.
>Der kommer ingen gnist overhovedet, hva så nu ??

-- Tjek dine ledninger fra tændrør til strømfordeler, der kan være
en revne !
Med venlig hilsen
Siffer