Fjernelse af folie
Fra : Andre

Dato : 11-03-05 13:23

Har købt en firmabil hvor der har været navn og logo på. Det er sådan noget
folie som jeg har varmet op med en varmepistol og derefter trukket af. Det
gik fint. Desværre sider der en slags lim / klister tilbage. Hvordan fjerne
man dette ?? Har prøvet med rensebenzin, laksrenser og sågar en guldvask
uden held.

Gode råd modtages med tak...

Fra : Psypher

Dato : 11-03-05 13:45

"Andre" <andre21@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjerne
> man dette ?? Har prøvet med rensebenzin, laksrenser og sågar en guldvask

Prøv evt sprit, fortynder kan også bruges men det kræver voks bagefter da
der ellers vil blive mat bagefter

Regards Psypher
..

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Eiki

Dato : 11-03-05 15:05

Selv om det kan lyde dumt :) så kan du bruge alm. viskelæder. Der findes
også rågummihjul til at montere på en boremaskin hvis det er et større
arbejde, så slutter du med lakrens + polering

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-05 16:00

> [...]
> fjerne
> man dette ?? Har prøvet med rensebenzin, laksrenser og sågar en guldvask

Prøv med lampeolie, eller WD40, det skal sidde på lidt

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 11-03-05 19:07

> [...]
fjerne
> man dette ?? Har prøvet med rensebenzin, laksrenser og sågar en guldvask

Jeg så i tv forleden (det der Min-restaurant-program)
http://restaurant.tv2.dk/article.php?id=2066997
at der blev lagt en alu folie på et køleskab. manden sagde at hvis det
engang skulle af igen, og der var rester af klister på lågen, skulle det
ta´s af med olie....men jeg kan sgu´ette huske hvad for noget!!! øv.

hilsen Søren (9000)

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-03-05 19:17

"Søren (9000)" <topfieldFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message
> [...]
> engang skulle af igen, og der var rester af klister på lågen, skulle det
> ta´s af med olie....men jeg kan sgu´ette huske hvad for noget!!! øv.

Bare brug en eller anden slags madolie. Det er stort set ligegyldigt, hvad
der er.

mvh
Preben

Fra : Kito

Dato : 12-03-05 08:09

Prøv med almindelig madolie. det kan i nogen tilfælde opløse lim.

Poul