Importere jar-filer
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 28-05-01 12:22

Jeg skal igang med at lave et program der bla. skal kunne snakke med
COM-porten, så derfor skal jeg importere javax.comm.
Nu forholder det sig sådan at jeg gerne vil kunne bruge programmet på andre
computere end min egen uden at skulle til at kopiere filer til alle mulige
"mærkelige" steder. Derfor ville jeg hører om jeg bare kunne lave et subdir.
hvor bla. denne JAR fil ligger i, og så importere denne ???
Jeg har prøvet mig frem og tilbage, men det er ikke lykkedes for mig.

Kender du en "metode" så hører jeg gerne fra dig,

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Fra : Theo Stidsen

Dato : 28-05-01 21:45

> [...]
> hvor bla. denne JAR fil ligger i, og så importere denne ???
> Jeg har prøvet mig frem og tilbage, men det er ikke lykkedes for mig.

Jeg tror at "javac -extdirs path/my.jar" er din ven!

Theo Stidsen

Fra : Theo Stidsen

Dato : 28-05-01 21:47

"Theo Stidsen" <stidsen@image.dk> wrote in message
> andre
> subdir.
>
> Jeg tror at "javac -extdirs path/my.jar" er din ven!

Det gik lidt for hurtigt.

"java -cp path/my.jar" var nok mere hvad du søgte.

Theo Stidsen