Siden jer er nød til at dele med jer
Fra : Psypher

Dato : 10-03-05 20:13

En god ven har startet dette firma op og jeg syntes jeg vil smide et link,
syntes selv det er nogle fede biler han hiver hjem

Den sorte Lightning der er inregistreret har jeg prøvet, shit sådan en
kører
godt, der er pænt træk i sådan en.

http://www.affordablesupercars.dk/

Regards Psypher

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Brian

Dato : 10-03-05 20:45

Hejsa!

Psypher tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> [...]
> link, syntes selv det er nogle fede biler han hiver hjem
>
> Den sorte Lightning der er inregistreret har jeg prøvet, shit sådan en

Drop den havetraktor - jeg vil have en Mustang GT

/Brian - der liiiige skal vinde i Lotto på Lørdag

Fra : Jonas R.

Dato : 10-03-05 21:01

"Psypher" <ask@for.it> wrote in message
SNIP
> http://www.affordablesupercars.dk/

Mange fede biler, men jeg er meget forbavset over at en Skyline kan få for
450.000 kr incl afgift og moms. Troede de var noget dyrere.

/JOnas R:

Fra : John Sahl

Dato : 10-03-05 21:03

Jonas R. wrote:
> Mange fede biler, men jeg er meget forbavset over at en Skyline kan
> få for 450.000 kr incl afgift og moms. Troede de var noget dyrere.

Der er jo en DEL forskel på Skylines...

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Jonas R.

Dato : 10-03-05 21:13

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in
SNIP
> Der er jo en DEL forskel på Skylines...

Ja men er en R32 ikke den dyre eller er der en som hedder R34 og det er den
som koster noget mere?

Ellers kunne jeg såmænd godt nøjes med en F150 lightning med 500++ hk der
kører 0-100 på 3.7 eller en Mustang GT fra 2005 :)

/Jonas R.

Fra : John Sahl

Dato : 10-03-05 21:30

Jonas R. wrote:
> Ja men er en R32 ikke den dyre eller er der en som hedder R34 og det
> er den som koster noget mere?

Jeg kan sgu ikke huske forskellene, desværre.

> Ellers kunne jeg såmænd godt nøjes med en F150 lightning med 500++ hk
> der kører 0-100 på 3.7 eller en Mustang GT fra 2005 :)

Jeg er ganske enig!

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Psypher

Dato : 10-03-05 21:38

<spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan sgu ikke huske forskellene, desværre.

En R32 er ældre end en R34, manden der importere vil kun have med biler at
gøre
der er fra 0-100 km/t på under 6 sek, det syntes jeg personligt er ret ok.

Den er også totalt i orden men tjek lige den Saleen, den er også ufattelig
flot.

Regards Psypher

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-03-05 23:27

On Thu, 10 Mar 2005 21:37:49 +0100, "Psypher" <ask@for.it> wrote:

> [...]
>gøre
>der er fra 0-100 km/t på under 6 sek, det syntes jeg personligt er ret ok.

R34 GTR er den nyeste og den største model
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas

Dato : 10-03-05 23:31

> R34 GTR er den nyeste og den største model

R35 er nyeste model.

--
Thomas Krath

Fra : Thomas

Dato : 10-03-05 23:31

> Mange fede biler, men jeg er meget forbavset over at en Skyline kan
> få for 450.000 kr incl afgift og moms. Troede de var noget dyrere.

De koster mindre i Japan (inkl. told, moms og fragt) end dem der er
annonceret på hjemmesiden, men han skal selvfølgelig tjene nogle penge på
det.

Fra "Kim H" på need4speed.dk (det er "Kim H", som har fået synet og godkendt
den eneste indreg. Skyline i landet) kan man læse følgende:
"Pga. af de krav der er til crashtest omkrinhg ratstammen, må man IKKE lave
denne ombygning.....Man kan muligvis snyde den igennem systemmet, men derfor
er det stadig ulovligt... Bilen skal være 100% original, når den skal
indregistreres....Igen kan man måske snyde dem igennem, men det er stadig
ulovligt.... Der skal laves støjmåling på bilerne, prøv lige at få en
Skyline m. en T78´er ned på lovens krav...umuligt.... Begge bilerne er fra
Dubai....Dette burde være grund nok til at løbe skrigende væk.... Priserne
er iøvrigt ca. 50.000.- for højt, i forhold til hvad sådan en bil må koste,
efter min mening..."

R32 er den ældre udgave, så kommer R33, R34 og seneste udgave R35.

--
Thomas Krath
HPA Motorsport R32 m. 567hk

Fra : LL

Dato : 11-03-05 16:34

Hvis ikek jeg tager meget fejl - så sidder rattet i den rigige side på den
blå Skyline (se det øverste billede) eller også er billedet spejlvendt...

Lenn

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : LL

Dato : 11-03-05 16:40

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> blå Skyline (se det øverste billede) eller også er billedet

Damn, jeg staver af h til lige nu... der skulle have stået:

Hvis ikke jeg tager meget fejl - så sidder rattet i den rigtige side på

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-03-05 23:39

On Thu, 10 Mar 2005 23:30:34 +0100, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

> [...]
>er iøvrigt ca. 50.000.- for højt, i forhold til hvad sådan en bil må koste,

Kim H's skyline skulle vel ikke have været et smut i Vejle her idag vel
:P. Så nemlig en gul skyline med sorte alubasser på danske plader, holde
ved banegården og skulle til venstre. Kan desværre ikke lige huske
nummerpladen i hovedet :(
Flemming Jacobsen

Fra : Olesen

Dato : 12-03-05 23:51

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Så nemlig en gul skyline med sorte alubasser på danske plader, holde

Hvem var det, som kaldte den en 50.000 punds Playstation ? *S*

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-03-05 01:26

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> --
> Thomas Krath
> HPA Motorsport R32 m. 567hk

???

-M
2002 Saab 9-5 2,3t Vector m. 185 hk....

Fra : Gl

Dato : 11-03-05 15:45

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> "Psypher" <ask@for.it> wrote in message
> SNIP
> >

> Mange fede biler, men jeg er meget forbavset over at en Skyline kan få for
> 450.000 kr incl afgift og moms. Troede de var noget dyrere.

øøøøhh.. Meget mærkligt firma´ .. hvorfor importere biler og sælge (
Nissan skyline) i DK, hvis ikke de kan indreg..
så er den jo´ ingenting værd.

GL

Fra : Psypher

Dato : 11-03-05 16:16

">
> øøøøhh.. Meget mærkligt firma´ .. hvorfor importere biler og sælge (
> Nissan skyline) i DK, hvis ikke de kan indreg..
> så er den jo´ ingenting værd.

Tror nu ikke han importere dem alligevel, jeg vil tro han vil lede efter
en
der er højre styret, jeg skal ikke kunne sige det men han har forkøbsret

dem og er nok i gang med at researche.

Firmaet er ikke mærkeligt, jeg kender ham og ved at han er reel nok.

Fra : Christian

Dato : 10-03-05 22:12

> [...]
> syntes selv det er nogle fede biler han hiver hjem
>
> Den sorte Lightning der er inregistreret har jeg prøvet, shit sådan en

http://www.affordablesupercars.dk/f-150_lightning.htm

sidste billede,reflectroporn der er retoucheret?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-03-05 08:59

Christian wrote:

> http://www.affordablesupercars.dk/f-150_lightning.htm
>
> sidste billede,reflectroporn der er retoucheret?

Jeps, det ser kanongodt ud med sådan en "superbil", med 425 HK og 20" hjul.
At der så sidder en ca. 5" bremseskive inde bagved, det hører vist ikke til
på en 2075kg tung "superbil"
Jeg ville ikke kalde den for en superbil, men nok nærmere for et hurtigt
arbejdsredskab

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Thomas

Dato : 10-03-05 23:17

> [...]
> link, syntes selv det er nogle fede biler han hiver hjem
>
> Den sorte Lightning der er inregistreret har jeg prøvet, shit sådan en

Hør ham lige hvordan han har tænkt sig at få de der to Nissan Skyline
indregistreret - m. 500hk og 700hk. Der kører iøvrigt allerede to rundt i
Danmark, så det der med at være Danmarks eneste holder desværre ikke :)

--
Thomas Krath

Fra : BJ

Dato : 10-03-05 23:24

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hør ham lige hvordan han har tænkt sig at få de der to Nissan Skyline
> indregistreret - m. 500hk og 700hk. Der kører iøvrigt allerede to rundt i
> Danmark, så det der med at være Danmarks eneste holder desværre ikke :)

Blot for alm. interesses skyld ... er den ikke højrestyret..?

--
Bjørn J.

Fra : Thomas

Dato : 10-03-05 23:27

> Blot for alm. interesses skyld ... er den ikke højrestyret..?

Jo, hjemmesiden er også lavet om nu :) Nu står der den ikke kan godkendes
pga. konstruktiv ændring fra RHD til LHD, det står dog intet om de hk der...
hehe :)

--
Thomas Krath

Fra : BJ

Dato : 10-03-05 23:35

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jo, hjemmesiden er også lavet om nu :) Nu står der den ikke kan godkendes
> pga. konstruktiv ændring fra RHD til LHD, det står dog intet om de hk
> der... hehe :)

Hmmm ... bagsæder og sikkerhedsseler til disses passagerer ... det er da
ikke standard i en evt. kommende baneracer.

Mon der også er cigartænder mv. til samme..

De må give betragtelig nedslag i prisen.....bare alene besparelsen i
transportomkostningerne ... vægtmæssigt..;)

--
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 11-03-05 06:55

On Thu, 10 Mar 2005 23:16:31 +0100, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

>så det der med at være Danmarks eneste holder desværre ikke :)

270 km/t i en Ford van - der er vist flere ting, der bør laves om

Mvh Mogens

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-03-05 12:19

Mogens wrote:

> 270 km/t i en Ford van - der er vist flere ting, der bør laves om

Det passer fint nok tror jeg.. Har set nogle videoer fra en svensker der
kører speedometeret i sin SVT Lightning i bund så nålen rammer den lille
stop-pind-tingest, men omdrejningerne fortsætter med at tælle op.. Men hans
bil var også tunet lidt, det var meget tydeligt at høre kompressoren pive :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-03-05 12:27

Psypher wrote:
> [...]
> link, syntes selv det er nogle fede biler han hiver hjem
>
> Den sorte Lightning der er inregistreret har jeg prøvet, shit sådan en

Det er da nogle fine nok biler den forhandler har.
Dog er der mange ting der springer i øjnene når man ser "butikken". Først og
fremmest: en forhandler af super biler som har en hjemmeside der er lavet i
Microsoft Frontpage, og tydeligt bærer præg deraf. Knapperne og designet
skriger simpelthen bare "low budget" eller "amatør" :).
Flere ting som jeg lagde mærke til på mit korte visit: der er stavefejl, ved
ikke hvor mange, men lagde lige mærke til "vinterdæg".
Siden med Skylines er også mærkelig, hvis man klikker på billederne af den
blå vogn kommer man frem til en side hvor overskriften er "Form
Confirmation"..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Psypher

Dato : 11-03-05 13:10

> [...]
den
> blå vogn kommer man frem til en side hvor overskriften er "Form

Må sige til hans forsvar, han har et andet firma i forvejen og driver ikke
bil salget som
en størrer forretning, siden skal stadig laves om men det var nu heller
ikke
så meget
hvordan siden var opbygget, det var mere de biler han har og har på vej
hjem, de er
totalt fede. han driver det på hobby basis, så kan man nok bære over med
at
det ikke
er en side der er lavet fuldstændig perfekt, selvfølgelig skal der også
være
en hvis profit til ham,
ellers gad han nok ikke lige at bruge tiden på det, sjovt nok ik.

260- 270 km/t i en SVT lightning kan skam godt lade sig gøre.

Regards Psypher

Fra : JG

Dato : 11-03-05 13:22

On Fri, 11 Mar 2005 13:10:03 +0100, "Psypher" <ask@for.it> wrote:

> [...]
>at
>det ikke
>er en side der er lavet fuldstændig perfekt, selvfølgelig skal der også

hmm, hvis den allerede halter ved præsentationen, hvordan mon så ikke
det vil være under en handel???
Det er imo, ikke just noget som får mig lyst til at handle sådan et
sted, måske uberettiget, men sådan er det nu engang.

Fra : Brian

Dato : 11-03-05 14:22

Hejsa!

JG tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> [...]
> Det er imo, ikke just noget som får mig lyst til at handle sådan et
> sted, måske uberettiget, men sådan er det nu engang.

Du køber forhåbentlig aldrig noget, kun udfra hvordan en hjemmeside ser ud
?1
En samtale med personen, siger tit meget mere.....

/Brian

Fra : Liquid

Dato : 11-03-05 20:18

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!

I kan læse tråden her og få alle de facts i mangler :)

http://www.nissanklubben.dk/forum/index.php?act=ST&f=8&t=14563

- Martin

Fra : Psypher

Dato : 12-03-05 08:19

"> I kan læse tråden her og få alle de facts i mangler :)

> http://www.nissanklubben.dk/forum/index.php?act=ST&f=8&t=14563
>

> - Martin

Hvad angår US biler, så har han nu rimeligt styr på at importere og sælge
dem, han har da importeret 3 Lightnings og de er alle på DK plader i dag.

En Skyline er ikke lige nogen nem bil at indregistrere, det kan vi ikke
blive uenige om.

Fra : Mogens

Dato : 12-03-05 08:57

On Fri, 11 Mar 2005 13:10:03 +0100, "Psypher" <ask@for.it> wrote:

> 260- 270 km/t i en SVT lightning kan skam godt lade sig gøre.

Hvis den kan stå fast: www.teamjdm.com/forums/vinnie2.avi
:)