De muntre billister i Esbjerg..;)
Fra : BJ

Dato : 09-03-05 19:38

Hørte lige i TV: Man i beruset tilstand kørende i bil med påhængt
campingvogn.

Campingvognen var stjålet.

Gutten har 15 spiritusdomme i forvejen.

Han slipper formentlig med 6 måneder i brummen.

Efter det er ca. 38½ år.

PS: Gad vide om han også er ryger..?

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 09-03-05 19:50

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

>Gutten har 15 spiritusdomme i forvejen.

Det er jo en gammel nyhed, der allerede er skrevet om i dag.
Men du hører ikke så godt, han havde 11 spritdomme og sigtes nu 12.
gang for spritkørsel plus for tyveri af campingvognen.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : BJ

Dato : 09-03-05 19:51

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er jo en gammel nyhed, der allerede er skrevet om i dag.
> Men du hører ikke så godt, han havde 11 spritdomme og sigtes nu 12.
> gang for spritkørsel plus for tyveri af campingvognen.

O.k. ... og jeg må nøjes med at se TV-Syd ... du ved vort lokale TV-program.

Du har ret. Han har 11 domme og er *stoppet* 15 gange.

http://www.tvsyd.dk/page/13?article_id=12526

Men ved du om han også er ryger, da det kun er 11 domme for spritkørsel..?

--
Bjørn J.

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 09-03-05 20:00

> Men ved du om han også er ryger, da det kun er 11 domme for spritkørsel..?

Mig bekendt er det ok at ryge og fører bil :)

/Daniel

Fra : BJ

Dato : 09-03-05 19:58

"Daniel Pedersen" <machoman@NO_SPAM___get2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mig bekendt er det ok at ryge og fører bil :)

Endnu..;)

--
Bjørn J.

Fra : Brian

Dato : 09-03-05 20:00

Hejsa!

Daniel Pedersen tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Mig bekendt er det ok at ryge og fører bil :)

Ikke i min dyt-bil, det er forvisningsgrundlag

/Brian

Fra : Leonard

Dato : 09-03-05 20:17

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

>Men ved du om han også er ryger, da det kun er 11 domme for spritkørsel..?

Det gør han sikkert, men det er også først et problem hvis han kører
galt og ender på sygehuset. Ender han i en kiste så holder han jo op
helt af sig selv, indtil han kommer i ovnen ...

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : BJ

Dato : 09-03-05 20:17

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det gør han sikkert, men det er også først et problem hvis han kører
> galt og ender på sygehuset. Ender han i en kiste så holder han jo op
> helt af sig selv, indtil han kommer i ovnen ...

...ja, der kan han ikke ryge cigaren.

--
Bjørn J.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-03-05 17:29

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> "Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> ...ja, der kan han ikke ryge cigaren.
>
> --
> Bjørn J.

Hvad er idealvægten på en spritbilist?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3½ kilo incl. urne!!!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : BJ

Dato : 10-03-05 17:34

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad er idealvægten på en spritbilist?

Regnet i Proof/Volumenprocent..?

--
Bjørn J.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-03-05 17:35

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> [...]

Scroll, beardude, scroll...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : BJ

Dato : 10-03-05 18:06

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Scroll, beardude, scroll...

LOOLL.

--
Bjørn J.

Fra : BJ

Dato : 10-03-05 17:39

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

KLIP ... en masse streger som der ikke blev scrollet ned over første gang

> 3½ kilo incl. urne!!!

Så'en cirka..

--
Bjørn J.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-03-05 17:37

> [...]
>
> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP ... en masse streger som der ikke blev scrollet ned over første gang

Ara_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Olesen

Dato : 10-03-05 17:53

> Hørte lige i TV: Man i beruset tilstand kørende i bil med påhængt
> campingvogn.

Ford Sierra incl. cv, på vild flugt fra politiet, sømmåtte udlagt..
Man skal jo være vaks for at indhente sådan "et pænt træk"..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-05 08:59

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> Ford Sierra incl. cv, på vild flugt fra politiet, sømmåtte udlagt..
> Man skal jo være vaks for at indhente sådan "et pænt træk"..

Den faste skribent her i gruppen "phk", er han ikke campist, fra Esbjerg og
kører i Sierra ?

--
mvh / regards Christian - Denne ugen lille gættekonkurrence,
(alt for nem med google) vinderen får tilsendt mp3 med sangen