polo generator!
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 09-03-05 17:02

Hej....

jeg har idag sat en ny generator i mon mors gamle pole fra 89, da jeg var
færdig opdagede jeg at hjulet på den nye generator sidder forskudt med ca.
1-1,5 cm i forhold til den gamle dvs. at remmen går ikke lige over men den
går lidt skævt, er det noget der gør noget, jeg har prøvet bilen og den køre
godt så...

håber der er et klogt hovede der kan svare på mit spørgsmål!

Anders

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-03-05 18:34

"Anders E. Larsen" <ae@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går lidt skævt, er det noget der gør noget, jeg har prøvet bilen og den

Hvis jeg forstår det ret, så sidder remmen i spænd sideværts nu.
Er det rigtigt, så vil remmen enten hoppe af, eller slides hurtigt,

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-03-05 09:24

Anders E. Larsen wrote:
> [...]
> godt så...
>

> håber der er et klogt hovede der kan svare på mit spørgsmål!

Du har købt en uoriginal til 700kr istedet for den originale VAG-del til 7000?

Mvh
Roberto

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 10-03-05 11:12

Ja jeg har købt den uoriginal onkel hoyer til 899,- men de sagde den
passede, det gør den også men hjulet skl hvist lige skiftes om til det
gamle!!!!

andera

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-03-05 11:42

Anders E. Larsen wrote:
> Ja jeg har købt den uoriginal onkel hoyer til 899,- men de sagde den
> passede, det gør den også men hjulet skl hvist lige skiftes om til det
> gamle!!!!

Hoyer må da vide hvad der foregår.
De rådgiver sikkert gerne.

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-03-05 14:18

Roberto Saldo skrev:

> Hoyer må da vide hvad der foregår.

ROFL

> De rådgiver sikkert gerne.

LOL
Hans

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-03-05 14:28

Hans Paulin wrote:

> ROFL

> LOL

Ja ja vi har ikke andet sjow end det vi selv laver.
Hoyer har 4 899kr's generatorer til Poloer fra 89:

GE V 19C
Generator pol.2 1.0/1.05 8/85-8/90 65a
pr. stk.
899,00

GE V 19F
Generator pol.2 1.3 g40 1/87-9/94 65a
pr. stk.
899,00

GE V 19E
Generator pol.2 1.3d 8/86-8/90 65a
pr. stk.
899,00

GE V 19D
Generator pol.2/3 1.3+i 12/88-9/94 65a
pr. stk.
899,00

Måske er det bare den forkerte der er udleveret, det er set før hos Hoyer.

Mvh
Roberto

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-03-05 09:50

Roberto Saldo skrev:

> Måske er det bare den forkerte der er udleveret, det er set før hos
> Hoyer.

Det ka osse være at remskiven er skæv - lige som de tromler jeg købte hos
dem!?
Hans