De campister ...
Fra : Leonard

Dato : 09-03-05 11:43

De er skøre de campister:
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2933850/

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-03-05 11:45

Leonard wrote:
> De er skøre de campister:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2933850/

Hva' pokker, ska' Politiet nu også blande sig i, hvornår folk ønsker at tage
på ferie ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : E. Jensen

Dato : 09-03-05 12:19

> De er skøre de campister:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2933850/

Da det sikkert var tid til en kaffetår, forsøgte han vel blot at komme ud
til vejkanten for at slå klapbord og -stole op :)

Mvh E

Fra : phk

Dato : 09-03-05 14:44

newskt2110c152konbob5iv18nijo0pgnh4i@4ax.com...

> De er skøre de campister:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2933850/

Campingvognen var stjålet - så det er ikke-campisterne der er skøre ;)

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : Leonard

Dato : 09-03-05 14:58

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

>Campingvognen var stjålet - så det er ikke-campisterne der er skøre ;)

Ja, helt normal er man i hvert fald ikke, når man først skal drikke
sig fuld for at stjæle en campingvogn. Det minder lidt om dengang jeg
var ung nok til at skulle drikke mig mod til at byde pigerne op til
dans

Men hvad er løsningen mod sådanne personer?
- det hjælper jo ikke at straffe dem
- kørekortet er frakendt for livstid, flere gange
- at konfiskere bilen tror jeg heller ikke på, enten køber de bare en
ny gammel spand, der alligevel skulle skrottes eller låner konens og
tilsidst stjæler de vel bare bilen sammen med campingvognen

Min teori går udpå at det ikke må kunne skjules at man er blevet taget
for spritkørsel, dvs. hurtig afregning med en uge i et aflåst rum, så
man ikke kan planlægge noget ferie eller anden undskyldning for at
være væk fra arbejde, familie og venner.
Ved gentagelser skal der sættes ind med alkoholafvænning.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-03-05 01:09

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev

> [...]

> være væk fra arbejde, familie og venner.
> Ved gentagelser skal der sættes ind med alkoholafvænning.

Lynjustits ville være en god ting.

--
Mvh. Uffe Ravn
DUSK Party 2005 - Out of Sync

Fra : phk

Dato : 11-03-05 02:19

> Lynjustits ville være en god ting.

Hans bil er konfiskeret, læste jeg et eller andet sted.

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-03-05 05:06

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev

> Hans bil er konfiskeret, læste jeg et eller andet sted.

Fedt, der må være måde med hvor langt han kommer med en campingvogn uden bil
foran

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-03-05 08:50

phk wrote:
> "Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse

> Hans bil er konfiskeret, læste jeg et eller andet sted.

Efter 12. spritkørsel... ikke just lynjustits