Passat 2005/06 Pris
Fra : Bergs.dk

Dato : 08-03-05 22:36

Nu lader det til at priserne på den nye Passat som kommer lanceres den 9
april er på vej.
Indtil videre ser det ud til at prisstigningerne næsten udebliver !!!
I alt fald er prisen på den nye Passat i Norge næsten den samme som den den
afløser.
Så mon ikke det samme er gældende i DK!

Trendline:
Bensin:
1,6
102 hk
Fra kr 256.180

1,6 FSI
115 hk
Fra kr 276.680

2,0 FSI
150 hk
Fra kr 326.860

2,0 TFSI
200 hk
Fra kr 411.440

3,2 V6 FSI
250 hk
Fra kr 650.460

Diesel:

1,9 TDI
105 hk
Fra kr 299.870

2,0 TDI
140 hk
Fra kr 334.330

2,0 TDI DPF
170 hk
Fra kr 373.590

Lidt link til billeder! og andet godt

http://www.bilnorge.no/vis_bilder.php3?b=bb_29087.jpeg&aid=24946&tid=16
http://www.bilnorge.no/vis_bilder.php3?b=bb_29842.jpeg&aid=25137&tid=16

Fra : Henrik B.

Dato : 09-03-05 09:10

"Bergs.dk" <fjernhgb@fjernbergs.dk> skrev i en meddelelse

> Indtil videre ser det ud til at prisstigningerne næsten udebliver !!!
> I alt fald er prisen på den nye Passat i Norge næsten den samme som den
> [...]

Det er langt fra sikkert. Jeg er overbevist om at VW stadig giver rabat til
Danmark, hvorfor det vil være oplagt at mindske rabatten/hæve prisen i.f.b.
med et modelskifte. Så jeg vil gætte på pristigninger fra 20.000,- og
opefter.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Frederik

Dato : 09-03-05 10:11

> [...]
> Indtil videre ser det ud til at prisstigningerne næsten udebliver !!!
> I alt fald er prisen på den nye Passat i Norge næsten den samme som den

Man kan da ihvertfald se, at den norske afgiftsmodel gør v6'eren helt
uinteressant.

Selv ville jeg springe på 170 hk dieselen eller 200 hk benzineren. Hvis jeg
var i markedet.

Tror dog priserne vil være en del højere i dk.

Mvh.

Frederik