Landrover freelander, hvo'rn er den?
Fra : Ralfi

Dato : 08-03-05 22:22

Vær hilset mine kære computeriserede medbilister

Er der nogen derude som har erfaringer med Landrover's Freelander. Skal
have ny firmabil og overveje denne bil i ny udgave. Jeg har til tider
brug for noget som er en smule terræn-venligt, men for det meste kører
jeg på landevej og motorvej.
Hvordan er støjnivauet? Også ved motorvejskørsel?
Hvordan er køre-egenskaberne, i terræn såvel som på landevej?
Det bliver nok 1.8 benzinudgaven, 3 dørs SUV. Hvor sløv er den?

Fortsat god aften

Ralfi

Fra : Christabel & Anders

Dato : 09-03-05 08:12

Nu nævner du ikke noget om crash sikkerheden, men hel tilfældigvis
omhandlede TopGear Extra igår på BBC Prime om sikkerhed i biler. Der fik
Landrover Freelander "tæsk", den har kun opnået 2 stjerner i den europæiske
test organisation. Så Jeremy og co. var ikke imponeret over den.

Nu kører du selvføligelig ikke rundt for at smadre den og man kan måske ikke
bruge disse test til så meget, men alligevel er det måske vær at tænke over
når man skal ud og handle bil.

Bare lige min mening!
Anders