Skålsæder i læder søges
Fra : Grønne

Dato : 08-03-05 21:59

Nu må jeg spørge efter jeres hjælp igen !

Jeg står og mangler 2 skålsæder i læder, de behøves ikke være E-mærke.

Grunde til at det skal være læder er at de skal side i en åben vogn hvor det
ikke er så fedt når sædet har slugt 10 liter vand

Håber der er nogen der kan hjælpe

/Grønne

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 08:00

"Grønne" <anders@and.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Grunde til at det skal være læder er at de skal side i en åben vogn hvor
> det ikke er så fedt når sædet har slugt 10 liter vand

Det er absolut heller ikke fedt at læder sluger 10 l vand - så er det
ødelagt.
Men ikke heller du skal gå efter "læderlook".

--
/Claus

Ny Golf TDI på osndag.
http://vwfanatic.dk

Fra : Grønne

Dato : 09-03-05 10:01

> Det er absolut heller ikke fedt at læder sluger 10 l vand - så er det
> ødelagt.
> Men ikke heller du skal gå efter "læderlook".

"Læderlook" ville også være finit, men de læder sæder jeg har i den anden
Jeep klare sige eller fint, de skal ha en gang læder fedt en gang imellem,
men ellers tager de ikke skade

/Grønne