Hyundai H1 TCI 2,5 diesel god eller dårlig
Fra : Renè Kristensen

Dato : 08-03-05 21:03

Jeg gå og tænker på at købe en hyundai H1 2,5 diesel som bus, ( det er den
samme som van), er der nogen der har nogle erfaring med sådanne en, hvad med
dele nye eller brugt.
Er det nogle der ved noglen link, hvor man kan se/læse mere.
hvad med motor 2,5,TCI diesel er den ok eller ?
Hvad med automatgearkassen på sådanne en ?

Renè kristensen

Citroen XM 2.1 TD Kombi aut. fra 93, kørt 360 Tkm

Fra : Anders Christensen

Dato : 08-03-05 21:05

Renè Kristensen wrote:
> [...]
> hvad med motor 2,5,TCI diesel er den ok eller ?
> Hvad med automatgearkassen på sådanne en ?

Jeg tror ikke den er blevet hverken værre eller bedre på den 1½ time der
er gået siden du stillede spørgsmålet sidste gang, der er bare ikke
nogen der har svaret endnu.