Køleren
Fra : Olesen

Dato : 08-03-05 19:16

Køleren HAVDE et hul...

Hvor mange steder er en køler
til Sierra 1.6 1986 egentlig skruet fast
på karosseriet ?

Hvad koster en ny 'uoriginal fremstillet til eftermarkedet'
som det vidst hedder ?

Er der forskel på en Høyer-model og en
såkaldt original, eller er de måske fremstillet
på samme fabrik ?

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 19:22

> Hvor mange steder er en køler
> til Sierra 1.6 1986 egentlig skruet fast
> på karosseriet ?

Det kan man da selv se når man skiller tager den ud, men regn med en 4
skruer

> Hvad koster en ny 'uoriginal fremstillet til eftermarkedet'
> som det vidst hedder ?

Se selv hos høyer og thansen det står på deres homepages

> Er der forskel på en Høyer-model og en
> såkaldt original,

Nej

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 08-03-05 19:39

> Nej

Okay, det er fordi der kom en ny køler på idag,
og jeg kan se, den ikke er mage til den gamle de pillede ud,
så jeg blev blot lidt nysgerrig mht. monteringsbeslag mv.,
og tænkte, een måske havde lidt kendskab over mulige
ændring osv.

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 19:48

> [...]
> så jeg blev blot lidt nysgerrig mht. monteringsbeslag mv.,
> og tænkte, een måske havde lidt kendskab over mulige

De gange hvor jeg har skiftet en original køler ud med en uoriginal, så har
man ikke engang kunnet se at de var uoriginale. De passede perfekt. Det er
heller ikke det store kunststykke at få dem til at passe de der er så få
skruer der skal passe sammen.

--
Tom