Import af bil fra Belgien
Fra : Jørgen

Dato : 07-03-05 22:25

Jeg overvejer at importere en bil fra Belgien. Jeg søger på mobile.de.
Indtil flere gang er jeg stød på at bilen f.eks. har stået til 7260? og inde
i teksten Netto export Preis 6000? + VAT. 7260 er 6000+21%. Mit spørgsmål er
så hvad jeg som dansker skal betale for den. Er det de 7260? den står til
eller export prisen til 6000?.

/Jørgen

Fra : Morgan Jones

Dato : 07-03-05 22:27

> [...]
er
> så hvad jeg som dansker skal betale for den. Er det de 7260? den står til

Da du er privat skal du enten betale belgisk moms på 21% eller dansk moms på
25%. Jeg er sikker på at T&S gerne vil lade dig betale de 25% hvis du
hellere vil det.

Morgan