VAG 2,0 TDI DSG og boks- eller chiptuning
Fra : Frederik

Dato : 07-03-05 21:44

Hej

Er der nogen som ved, om DSG-gearet kan holde til det?

Evt. om DSG-gearet har udvist holdbarhedsproblemer allerede nu?

Hvad giver en boks på sådan en fætter?

Mvh.

Frederik

Fra : Søren Andersen

Dato : 07-03-05 22:06

> Er der nogen som ved, om DSG-gearet kan holde til det?
>
> Evt. om DSG-gearet har udvist holdbarhedsproblemer allerede nu?
>
> Hvad giver en boks på sådan en fætter?

Så vidt jeg har læst mig til på bla. seatcupra.net kan DSG godt holde til
mere moment.
Prøv evt. at snakke med Thomas Landberg (www.bokstuning.dk) han har sikkert
noget der passer på din bil.

Fra : Frederik

Dato : 07-03-05 22:22

"Søren Andersen" <soren@lerskov-andersen.SleTdk> wrote in message

> Så vidt jeg har læst mig til på bla. seatcupra.net kan DSG godt holde til
> mere moment.
> Prøv evt. at snakke med Thomas Landberg (www.bokstuning.dk) han har
> sikkert noget der passer på din bil.

Desværre ikke min endnu, men der går forhåbentligt ikke så lang tid... :)

Mvh.

Frederik

Fra : Frederik

Dato : 07-03-05 22:28

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> wrote in message

> "Søren Andersen" <soren@lerskov-andersen.SleTdk> wrote in message

> Desværre ikke min endnu, men der går forhåbentligt ikke så lang tid... :)
>
> Mvh.
>
> Frederik

Så på Landbergs hjemmeside, at en Touran nåede ca 178 hk og 445 nm med boks.

Men hvilken indstilling er det på boksen og kan bilen holde til at køre med
det?

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 19:43

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som ved, om DSG-gearet kan holde til det?
>
> Evt. om DSG-gearet har udvist holdbarhedsproblemer allerede nu?
>
> Hvad giver en boks på sådan en fætter?

Jeg kan kun sige at jeg kender til en som har denne bil med DSG gear, dog en
1.9 TDI 100 hk., og den har fået skiftet komplet gearkasse 2 gange, så helt
holdbar kan den da ikke være...

Fra : Frederik

Dato : 08-03-05 20:13

"Mikkel" <-> wrote in message

> [...]
> en 1.9 TDI 100 hk., og den har fået skiftet komplet gearkasse 2 gange, så

Hvilken bil?

Blev omkostnignerne dækket?

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 20:27

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse

> "Mikkel" <-> wrote in message

> Hvilken bil?
>
> Blev omkostnignerne dækket?

Touran 1.9 TDI 100 hk. m. DSG-gear og omk. blev dækket da den i begge
tilfælde var under et år gammel!

Fra : JKM

Dato : 06-04-05 22:30

"Mikkel" <-> wrote in message news:<422dfc6f$0$160$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse

> Touran 1.9 TDI 100 hk. m. DSG-gear og omk. blev dækket da den i begge
> tilfælde var under et år gammel!
'

KAN du fortælle hvor meget den har gået??
OG hvor du har købt den??

JEG HAR LIGE bestilt en 2.0TDI DSG- hos Forhandleren i Holbæk og ville
da godt lige hører hva sådan en har af "Børnesygdomme" hvis dette er
tilfældet!

Så kan jeg holde øje med disse og holde "Gruppen" orienteret!

JKM