Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problemer med Kodak DX3500
Fra : Claus Nielsen

Dato : 28-05-01 12:13

Jeg har netop købt et Kodak DX3500 til 3000,- hos Merlin idag, men kan ikke
rigtig få forbindelsen mellem kamera og computer til at virker, så jeg håber
I kan hjælpe mig, da jeg tror at problemet skyldes windows 2000.
Først vil jeg lige sige, at selve kameraet virker perfekt, men jeg kan jo
ikke overføre billederne til computeren.
Problemet er at windows 2000 åbenbart ikke kan få forbindelse til kameraet
via USB porten, er der andre der har oplevet dette problem med windows 2000.
Alle de andre USB enheder jeg ejer virker perfekt på begge USB porte.

Mvh.
Claus Nielsen

Fra : P.C.

Dato : 28-05-01 14:42

Hi.

Claus Nielsen skrev i meddelelsen <9etbn3$2l9o$1@news.cybercity.dk>...
>Jeg har netop købt et Kodak DX3500 til 3000,- hos Merlin idag, men kan ikke
>rigtig få forbindelsen mellem kamera og computer til at virker,

Måske har du ikke sat adgang til USB porten "on" i din bios opsætning ; altså
når din computer starter og du får adgang til Bios opsætningen ved at rrykke
enten "Del" eller "Esc". -------- Har du checket det ?

Have a nice day.
P.C.

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 28-05-01 15:06

Jeg har netop også lige købt det kamera. Da jeg satte docking stationen til,
skete der heller ingenting. Det du skal gøre, er at stoppe cd med teksten
"Kodak Picture Software" i dit cddrev, og kører filen som ligger i dir'et
setup. Så installere den sig selv, og skal bare genstartes og så virker det
(skulle det gerne)

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Claus Nielsen

Dato : 28-05-01 22:55

Har løst problemet, det var bare galt med opsætningen af USB portene.

Mvh.
Claus Nielsen