Hvor hulen har jeg læst....?
Fra : C. Caspersen

Dato : 06-03-05 21:03

Hvor har jeg set / læst, at Volvo har sat prisen drastisk ned på S40 samt
smidt aircon i den, så den ender på en pris på kr. 275.000 ?

Har kigget på Bilbasen, FDM etc.

/Caspersen

Fra : Line & Bjarne

Dato : 06-03-05 22:24

Prøv at se her: http://www.volvocars.dk/_campaigns/V50_nordic/default.htm

Mvh. Bjarne

Fra : C. Caspersen

Dato : 06-03-05 23:41

"Line & Bjarne" <bjarneline@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at se her: http://www.volvocars.dk/_campaigns/V50_nordic/default.htm

Mange tak - havde selvfølgelig også været inde på www.volvocars.dk, men
kunne kun finde de "dyre" priser.

/Caspersen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 06-03-05 22:53

> Hvor har jeg set / læst, at Volvo har sat prisen drastisk ned på S40 samt
> smidt aircon i den, så den ender på en pris på kr. 275.000 ?
>
> Har kigget på Bilbasen, FDM etc.

Der er reklamer i diverse søndagsaviser, kampagnemodellen hedder VFL, "Volvo
For Life".
Ring til en forhandler for at få de specifikke detaljer.

Niels

Fra : Non-Desperado

Dato : 07-03-05 09:24

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev:

>Der er reklamer i diverse søndagsaviser, kampagnemodellen hedder VFL, "Volvo
>For Life".

Den kan jo misforstås....Volvo For Life....for du slipper aldrig
af med den igen. *hehehe*

Non-Desperado