Sivende utæt
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-03-05 19:59

Hvis mit dæk er utæt ved fælgen, hvad jeg tror, går det så ind under
garantien? Jeg er godt klar over at en normal punktering ikke gør
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 20:58

> Hvis mit dæk er utæt ved fælgen, hvad jeg tror, går det så ind under
> garantien? Jeg er godt klar over at en normal punktering ikke gør

Det kommer nok an på omstændighederne, har du lige fået skiftet dæk for
nylig. Så bør der være garanti for korrekt montering.
Har du tjekket ventilen, med lidt vand ?

Jeg havde en siver for nogle år siden det var ventilen, ny "indmad" i
ventilen stoppede udsivningen.

--
/Claus

Meget snart i ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-03-05 22:33

> [...]
> Har du tjekket ventilen, med lidt vand ?
>
> Jeg havde en siver for nogle år siden det var ventilen, ny "indmad" i

Bil og hjul er tre mdr. gamle, og jeg har tjekket ventilen.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-03-05 00:17

> Hvis mit dæk er utæt ved fælgen, hvad jeg tror, går det så ind under
> garantien? Jeg er godt klar over at en normal punktering ikke gør

Du har vel kigget efter at der ikke sidder feks. et søm i dækket?
Det er set før

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-03-05 20:23

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har vel kigget efter at der ikke sidder feks. et søm i dækket?
> Det er set før

Aldrig i livet, det var en skrue.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Leonard

Dato : 09-03-05 20:28

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote:

>Aldrig i livet, det var en skrue.....

Dækkede garantien så?

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-03-05 20:29

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse

> Dækkede garantien så?

Nej, kun dækcenterets
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-03-05 22:44

> Aldrig i livet, det var en skrue.....

Så er det da nemt nok.

1 stk. gennemgående bolt med skærmskive på begge sider.
Så er det tæt!

PS. Ovenstående må IKKE afprøves i praksis

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-03-05 00:20

> [...]
>
> 1 stk. gennemgående bolt med skærmskive på begge sider.
> Så er det tæt!
>

> PS. Ovenstående må IKKE afprøves i praksis

Jeg mangler bare en lille vaks fyr til at spænde møtrikken indefra
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen