Hvor køber jeg billigst en stopspole ?
Fra : Ole O

Dato : 06-03-05 16:32

Min stopspole på diesel-brændstofpumpen er defekt--- gummidelen er
krakkeleret.

Hvis man ikke ligefrem gerne vil betale det mørkerøde--osv--hos Ford--
hvor
kan den da købes.

Den hedder: Rotodiesel 6860-- 12 V

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : ENN

Dato : 06-03-05 18:10

Axel Ketner i Glostrup eller Kam diesel i hedehusene

Fra : Ole O

Dato : 06-03-05 19:07

Tak, jeg kontakter dem i morgen. Ved du hvad den koster ?? ca. ??