Automatisk start
Fra : Thomas K

Dato : 28-05-01 11:45

Hej

Jeg er ved at lave et program der skal starte, når windows starter, men
inden man logge på netværket. Er der nogen der ved i hvilken registry nøgle
man skal lave et link til mit program???

MVH

Thomas K

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 28-05-01 12:26

Jeg kan tage fejl, men jeg tror du kan lægge den her:

HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

--
Mvh. / Regards Mikkel Christensen

Fra : FreAKAzoid

Dato : 28-05-01 13:21

eller HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
eller, noget...

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 28-05-01 21:14

Thomas K skrev:
> Jeg er ved at lave et program der skal starte, når windows starter, men
> inden man logge på netværket. Er der nogen der ved i hvilken registry
nøgle
> man skal lave et link til mit program???

Hvilken version af Windows taler vi om?
Der er nemlig afgørende forskel på f.eks. Windows 95 og Windows NT.

-------
Tomas

Fra : Casper Clausen

Dato : 29-05-01 19:06

Hvis det er win9x vi taler om er det
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices
du skal have fat i.

Det er i hvert fald det første der bliver startet.
Tomas Christiansen <toc@blikroer.removethis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1qyQ6.430$va2.20080@news.get2net.dk...