billeder af bilen
Fra : mullerman

Dato : 06-03-05 13:26

Hej Ng

Har lavet en profil på bilgalleri.dk, så hvis i er interesserede i at se min
bil, kan den ses her

Martin

Fra : Thomas

Dato : 06-03-05 15:51

> Har lavet en profil på bilgalleri.dk, så hvis i er interesserede i at
> se min bil, kan den ses her
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27713

Den er flot og må have været meget dyr med alt det udstyr!?

--
Thomas Krath

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 16:00

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er flot og må have været meget dyr med alt det udstyr!?

Det går da eller virkelig tilbage med arbejdsområdet for en dieselmotor. Nu
skal der åbenbart 6 gear til at dække området....tsk tsk

--
Tom

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-03-05 16:22

On Sun, 6 Mar 2005 15:59:42 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]
>
>Det går da eller virkelig tilbage med arbejdsområdet for en dieselmotor. Nu
>skal der åbenbart 6 gear til at dække området....tsk tsk

Det er ingenting. I visse tilfælde er man helt oppe på 16 gear. *LOL*

Det er noget skrækkeligt bras det der diesel - ikk' å Tom?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 17:19

> Det er ingenting. I visse tilfælde er man helt oppe på 16 gear. *LOL*
>
> Det er noget skrækkeligt bras det der diesel - ikk' å Tom?

Ja det nærmer sig også prisen på benzin

--
Tom

Fra : mullerman

Dato : 06-03-05 16:21

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er flot og må have været meget dyr med alt det udstyr!?
>
> --
> Thomas Krath

Den er da betalt, men fik udstyret gratis, da jeg købte den af ham der havde
vundet den i dr sportens konkurrence. :)

Fra : Brian

Dato : 06-03-05 16:07

Hejsa!

mullerman tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Har lavet en profil på bilgalleri.dk, så hvis i er interesserede i at
> se min bil, kan den ses her
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27713

Citroen har sgu været heldige med den bil, IMO - det samme har du
Jeg har desværre selv en tur i en C4 tilgode, hvordan virker
den rat detalje, i praksis ?

/Brian

Fra : mullerman

Dato : 06-03-05 16:22

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Citroen har sgu været heldige med den bil, IMO - det samme har du
> Jeg har desværre selv en tur i en C4 tilgode, hvordan virker

Rattet krævede lige lidt tilvænning, men da jeg ikke selv har haft bil, og
kun har kørt lidt i far, mors og lånte biler, tog det ikke særligt lang tid.
Men der er sku mange knapper ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 06-03-05 16:38

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse

> Citroen har sgu været heldige med den bil, IMO - det samme har du
> Jeg har desværre selv en tur i en C4 tilgode, hvordan virker
> den rat detalje, i praksis ?

Jep, er overhovedet ikke til Citroen, men lige netop C4 er sgu en fræk satan
at se på. Når det gælder interiøret er jeg dog stået helt af...

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : mullerman

Dato : 06-03-05 17:00

> "Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse

> Jep, er overhovedet ikke til Citroen, men lige netop C4 er sgu en fræk
> satan at se på. Når det gælder interiøret er jeg dog stået helt af...

Jeg synes tilgengæld at alt ved bilen er fedt. Det er super når det er lidt
anderledes end alt andet mainstream.

Fra : Jim

Dato : 06-03-05 19:29

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
>
> Har lavet en profil på bilgalleri.dk, så hvis i er interesserede i at
> se min bil, kan den ses her
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27713

Den er da pæn som nyvasket..
Er den god til at danse?