Afskrækker det dig ?
Fra : Olesen

Dato : 05-03-05 20:47

Dhb 2005 nærmer sig, men hvad
synes gruppens bilinteresserede egentlig om
entrêpriserne ??
Ved godt det har været oppe
for nylig, men er 500,- en fair pris ??

Priserne ved indgangen er:
Partout (alle dage) med siddeplads: 500,- kr.
Partout (alle dage) med ståplads: 400,- kr.
1-dags (søndag): 150,- kr.

http://www.vmax.dk/events/index.php?id=69

Fra : phk

Dato : 05-03-05 21:03

> Dhb 2005 nærmer sig, men hvad
> synes gruppens bilinteresserede egentlig om
> entrêpriserne ??
> Ved godt det har været oppe
> for nylig, men er 500,- en fair pris ??

De vil have frivillige til at hjælpe dem - og dem der skal betale røver de
ved højlys dag. Jeg kunne aldrig drømme om at kikke forbi.

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 05-03-05 21:02

On Sat, 5 Mar 2005 20:47:22 +0100, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
>
>Priserne ved indgangen er:
>Partout (alle dage) med siddeplads: 500,- kr.
>Partout (alle dage) med ståplads: 400,- kr.

Synes det er alt alt for dyrt. Men ok har så heller ikke nogen mulighed
for at komme. Men havde jeg fx bil og en campingvogn og et par andre
interesserede kunne det da godt tænkes at jeg ville tage afsted.
Flemming Jacobsen

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-03-05 21:02

> [...]
>
> Priserne ved indgangen er:
> Partout (alle dage) med siddeplads: 500,- kr.
> Partout (alle dage) med ståplads: 400,- kr.

Jeg syntes det er gået for vidt - jeg var selv deltager ved det første DHB i
1998, og det er gået fra at være en god idé til at være en ren pengemaskine,
ikke specielt overraskende, men sørgeligt IMHO
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car

Fra : Niels Bengaard

Dato : 05-03-05 21:14

> [...]
>
> Priserne ved indgangen er:
> Partout (alle dage) med siddeplads: 500,- kr.
> Partout (alle dage) med ståplads: 400,- kr.

500 for en weekend kan man leve med selv om det er på smertegrænsen.
Problemet for mig er, at man ikke ved hvem der kommer og kører, mange af
bilerne, der stiller op er jo øser der ikke brude deltage. Alle kan jo melde
sig til.

Niels

Fra : Jonas R.

Dato : 06-03-05 10:05

Niels Bengaard wrote:
SNIP
> [...]
> Problemet for mig er, at man ikke ved hvem der kommer og kører, mange
> af bilerne, der stiller op er jo øser der ikke brude deltage. Alle

Nævn en bil som burde deltage? Alle de biler som stiller op i 4x4, rwd
turbo, fwd turbo, og diesel kan ikke blive synet. Og hvis du siger at
amerikanerne kan det, er det ihvert fald kun på grund af en eller anden
latterlig regel. IMO skulle amerikanerne slet ikke deltage i forhold til de
almindelige biler, men nok om det.

Jeg synes såmænd ikke at bilerne er problemet, men mere at Vmax ikke har
styr over noget. Sidste år da man kom, der var bare glasskår over det hele
og vi hørte historier om folk der kørte fulde rundt og folk der fik lavet
buler i deres biler lørdag aften. Ikke fedt.

/Jonas R.

Fra : Olesen

Dato : 06-03-05 10:12

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes såmænd ikke at bilerne er problemet, men mere at Vmax ikke har
> styr over noget. Sidste år da man kom, der var bare glasskår over det hele

De skriver ellers, "vi gentager succesen fra sidste år..."

Fra : Peter C:\\

Dato : 06-03-05 10:37

>IMO skulle amerikanerne slet ikke deltage i forhold til de almindelige
>biler,

Ehmm....så er "Danmarks hurtigste bil" da en misvisende titel !
Så skulle det da hedde "Danmarks hurtigste bil, som ikke er amerikansk"

.....svjh. er din Audi da også oppe i et niveau hvor vi er forbi "almindelig"

Hvis man vil kåre Danmarks hurtigste bil, må man nødvendigvis - på godt og
ondt - tage revl og krat med, og så se hvad der er hurtigst.... synes jeg.

....og mht. priserne
Er det ikke udbud/efterspørgsel der har sat dem ?
Hvis de kan fylde tribunerne til 500,- pr. billet, kan jeg godt forstå at
billetterne ikke kun koster 100,-
(og nej....jeg vil heller ikke give 500,- )

--
MVH Peter C:\
´96 Corolla eller ´69 Firebird ...... afhængig af vejret !

Fra : Jonas R.

Dato : 06-03-05 10:57

Peter C:\ wrote:
SNIP
> Ehmm....så er "Danmarks hurtigste bil" da en misvisende titel !
> Så skulle det da hedde "Danmarks hurtigste bil, som ikke er
> amerikansk"

Det var måske også mere en kommentar møntet på at Niels mente, at en masse
biler ikke måtte deltage.

> [...]

> Hvis man vil kåre Danmarks hurtigste bil, må man nødvendigvis - på
> godt og ondt - tage revl og krat med, og så se hvad der er

Det har du såmænd også ret i ;)

> [...]
> forstå at billetterne ikke kun koster 100,-
> (og nej....jeg vil heller ikke give 500,- )

Seføli kan man godt forstå prisen og jeg har nu ikke så meget imod at betale
de penge. Meeeen det er mere den måde de kører det på, det er så taber
agtigt med at folk kører fuld og smider rundt med flasker. IMO er sprut og
biler ikke noget man burde blande for meget sammen.

/Jonas R.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-03-05 11:38

> Ehmm....så er "Danmarks hurtigste bil" da en misvisende titel !
> Så skulle det da hedde "Danmarks hurtigste bil, som ikke er amerikansk"

De har da også amerikanerbiler med....

De skal bare overholde de samme regler som alle alle andre såvidt jeg ved -
altså ingen slicks, NOS mv.

/Jan W Nielsen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 06-03-05 11:02

> [...]
> amerikanerne kan det, er det ihvert fald kun på grund af en eller anden
> latterlig regel. IMO skulle amerikanerne slet ikke deltage i forhold til

Jeg mener der skal være et minimumskrav til deltagerbilerne, så ingen møder
op i hvad der minder om standardbiler.
Det vil jeg i hvert fald ikke betale for at se på.
Samtidig vil jeg se deltagerlisten før jeg betaler, ellers ved man jo ikke
hvad man betaler for.

Om bilerne kan synes eller ej, eller om det er amerikanere osv. blander jeg
mig ikke i, bare det er nogen der er skud i.
For mig er DHB underholdning og ikke en masse regler.

Niels

Fra : Neser

Dato : 06-03-05 13:51

> [...]
> Det vil jeg i hvert fald ikke betale for at se på.
> Samtidig vil jeg se deltagerlisten før jeg betaler, ellers ved man jo ikke

Sidste år kørte de da indledende runder istedet for, som førhen, efter
"først til mølle.."-princippet.

Det gør da bare at dem der endelig kører søndag er de bedste af dem der
mødte op om fredagen.
Ikke som førhen hvor man kunne se std. familievogne køre med, bare fordi de
havde været hurtige nok til at få sig meldt til. (mener at kunen huske en
std. Passat som ikke kunne køre fra noget, men til gændgæld havde store
fælge på!?!?! )

På det punkt er det da blevet bedre efter min mening. Men det man hører (og
ser) om at folk har ødelagt andres biler, kørt fulde rundt og ellers lavet
ballade er desværre noget der ikke burde finde sted. Man må håbe de har lært
noget fra sidste år, og gør noget mere på det punkt i år. Samt får smidt
alle de fucking pocketbikes, ATV'er osv. folk kører rundt på, væk fra
området. Det var til tider farligt at gå inde på pladsen!

- Neser

Fra : Jonas R.

Dato : 06-03-05 17:31

Niels Bengaard wrote:
SNIP
> [...]
> Det vil jeg i hvert fald ikke betale for at se på.
> Samtidig vil jeg se deltagerlisten før jeg betaler, ellers ved man jo

Ahhh oki, jeg misforstod dig. Troede du mente at det skulle være biler som
kunne synes. Men er helt enig i, at det er røvsygt at se standard slæder
køre op kap. De skal kunne noget mere end standard :)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 06-03-05 13:47

On Sun, 6 Mar 2005 10:05:12 +0100, "Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote:

> [...]
>latterlig regel. IMO skulle amerikanerne slet ikke deltage i forhold til de

De kan syens fordi at de er fra før en hvis omgang hvor at man vidst
ikke skal dokumenterer emissionen samt at reglen med de 20% vidst heller
ikke gælder.
Flemming Jacobsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-03-05 21:41

> Dhb 2005 nærmer sig, men hvad
> synes gruppens bilinteresserede egentlig om
> entrêpriserne ??

Jeg synes, de er fine.......jeg plejer ikke at betale..

*griner skadefro*

))

/Jan W Nielsen