GPS! (Global Positioning System)
Fra : Uffe Jensen

Dato : 05-03-05 18:05

hej
jeg har købt mig en Gaemin StreetPiot 2650 GPS.
Nu vil jeg gerne opdatere den med det nyeste kort, men det giver problemer.
På Garmin's hjemmeside henter jeg en MapSource 6.5. Denne fil er en .exe fil
som jeg aktivere, men så fås beskeden

" WARNING: This software will not work unless you already own a MapSource
product ".

Jo jeg har en MapSource men den er jo på GPS'eren og ikke på min pc'er!?

Jeg håber meget nogen kan hjælpe mig. Jeg har prøvet at meile til
forhandleren, NavTech, men de er ganske tavse.

m.v.h.

Uffe

Fra : Anders Christensen

Dato : 05-03-05 18:24

Uffe Jensen wrote:

> [...]
>
> Jeg håber meget nogen kan hjælpe mig. Jeg har prøvet at meile til
> forhandleren, NavTech, men de er ganske tavse.

Det kan de sikkert svare dig på i dk.teknik.satellit.navigation.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 05-03-05 19:57

"Uffe Jensen" <siliam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber meget nogen kan hjælpe mig. Jeg har prøvet at meile til
> forhandleren, NavTech, men de er ganske tavse.

MapSource er den software du har på din PC til så du kan rode rundt i kortet
uden din 2650, selve kortet hedder formegentlig City Select eller City
Navigator. Så den er god nok med DEN opdatering, den gælder kun programmet
til administrere, flytte kort til din GPS, lave ruter waypoints osv.

Med venlig hilsen Kim