Signal til dæmpning af lys i radioen
Fra : phk

Dato : 05-03-05 13:25

Hvordan fortæller man radioen at nu er det altså nat og displayet kan godt
skrue ned i styrke?

Det drejer sig om en TDI med kørelys. Er det overhovedet muligt at gøre
"automatisk"?

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : Mikael L

Dato : 05-03-05 13:30

> Hvordan fortæller man radioen at nu er det altså nat og displayet kan godt
> skrue ned i styrke?

Det er ikke alle radioer der kan det. Min kan desværre ikke

> Det drejer sig om en TDI med kørelys. Er det overhovedet muligt at gøre
> "automatisk"?

Hvilken bil og radio er der tale om? ud over en TDI som i mit hoved kan være
mange biler.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-05 14:40

> [...]
> skrue ned i styrke?
>
> Det drejer sig om en TDI med kørelys. Er det overhovedet muligt at gøre

Det får du ikke en Goller III til, belysningslednigen i ISO stikket går
direkte til lysdæmperen som sidder i lyskontakten.
Når lyset er tændt på bilen, er der spænding på ledningen, og du må selv
regulere lysniveaut på lysdæmperen.
Ikke alle radioer kan håndtere dette og kan derved gå amok i belysningen,
men de orginale kan.

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : phk

Dato : 05-03-05 16:15

> [...]
> regulere lysniveaut på lysdæmperen.
> Ikke alle radioer kan håndtere dette og kan derved gå amok i belysningen,

Golf er noget lort :)

Fra : Claus Petersen

Dato : 05-03-05 17:40

> Golf er noget lort :)

Ja nemli' ja.
Eller er var det uorginale Palle pop lys radioer der var noget lort :) ?

--
Claus

Meget snart Golf V TDI
http://vwfanatic.dk