Apropos Undervognsbehandling
Fra : Kate

Dato : 05-03-05 11:51

Jeg har lige overtaget en "ny" Nissan Micra fra '98. Jeg ved den blev
undervognsbehandlet for ca. 2 år siden, max 3 år, da min kollega ejede
den dengang.

Hvor ofte bør man behandle sådan en bil? Jeg ved den blev rost i
synshallen pga undervognsbehandlingen sidst.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 05-03-05 12:55

> [...]
> den dengang.
>
> Hvor ofte bør man behandle sådan en bil? Jeg ved den blev rost i
> synshallen pga undervognsbehandlingen sidst.

Hvert andet år...

Emil

Fra : Soren Pedersen

Dato : 05-03-05 15:46

> Hvert andet år...
>
> Emil

Det vil jeg nu mene kommer an på kørselsmønstret. Jeg vil mene at en bil
der kører meget eller ofte på grusvej skal behandles oftere end en bil
der ikke gør.
Generelt er jeg enig i hvert andet år, dog således: Start med fuld
behandling, derefter undesøgelse og nyt slidlag hver anden behandling,
og fuld behandling hver anden behandling.

Mvh
Søren

PS: Er der ikke nogen der kan forklare mig hvad det er jeg mener ???? ))

Fra : Olesen

Dato : 05-03-05 16:02

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved den blev rost i
> synshallen pga undervognsbehandlingen sidst.

Mon ikke synsmanden har set 1 eller 2 vogne før din,
som også så pæn ud i undervognen ?

Var det dig selv som var nede med den ?

HVIS, så ville han nok bare score dig.

Fra : Kate

Dato : 06-03-05 10:46

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in

> "Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke synsmanden har set 1 eller 2 vogne før din,
> som også så pæn ud i undervognen ?

Jo, men han havde jo ikke behøvet at sige noget om den hvis han ikke
syntes den var pæn.

> Var det dig selv som var nede med den ?
>
> HVIS, så ville han nok bare score dig.

Hihi, nej, det var min mor der var afsted med den for hun ejede den på
det tidspunkt men jeg skal ikke kunne sige om han gerne ville score
hende, hun ligner ikke en der er over 60