Nu må det gerne blive forår
Fra : Anders Sørensen

Dato : 05-03-05 00:11

Hej

Min Toyotaforhandler ringede i eftermiddags og fortalte at min nye
Yaris Verso 1.4 D-4D Sol er kommet. Nu skal de bare have monteret A/C,
oliefyr og så skal den lige ha' en gang undervognsbehandling.
Så må det gerne blive forår, så man kan rulle uden bekymringer om glat
føre, salt på vejene og lignende.
Jeg har ventet siden oktober, så jeg kan vel også vente en uge mere.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Olesen

Dato : 05-03-05 00:54

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:rdqh21li5j83l6ci5nuv4mm47ogp3atdqm@4ax.com...
> Hej
>
> Min Toyotaforhandler ringede i eftermiddags og fortalte at min nye
> Yaris Verso 1.4 D-4D Sol er kommet. Nu skal de bare have monteret A/C,

Er det ikke AB fabrique ? AC'en ?

Fra : Anders Sørensen

Dato : 05-03-05 11:02

Den Sat, 5 Mar 2005 00:54:19 +0100, skrev "Olesen"
<olesen@jubiipost.dk>:

>"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
>meddelelse news:rdqh21li5j83l6ci5nuv4mm47ogp3atdqm@4ax.com...

>Er det ikke AB fabrique ? AC'en ?

Nej desværre ikke. Jeg tror det har noget med afgift at gøre, men jeg
ved det ikke. Det bliver eftermonteret hos forhandleren, og jeg er
lidt sur over at de skal til at rode med det i en fabriksny bil, men
sådan er det altså.

Fra : Henrik B.

Dato : 05-03-05 13:28

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:ep0j21lvo76auonovk1bbvognngq7lmmp7@4ax.com...

> [...]
> ved det ikke. Det bliver eftermonteret hos forhandleren, og jeg er
> lidt sur over at de skal til at rode med det i en fabriksny bil, men

Det er der ingen problemer i.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Olesen

Dato : 05-03-05 16:06

> Det er der ingen problemer i.

Ikke ?
Der gives vel ingen garanti for pertentligt arbejde
alle steder mig bekendt, så man kan jo kun håbe
resultatet er effektivt og stærkt tilfredsstillende.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 06-03-05 00:20

Den Sat, 5 Mar 2005 16:05:59 +0100, skrev "Olesen"
<olesen@jubiipost.dk>:

> [...]
>alle steder mig bekendt, så man kan jo kun håbe
>resultatet er effektivt og stærkt tilfredsstillende.

Næh, men det kan vel næppe gå helt galt, jeg har da fået at vide at
alle monteringshuller er der fra fabrikken og det faktisk "bare" skal
skrues på. og der er jo 3 års 112% garanti som altid ved Toyota.

Fra : Olesen

Dato : 06-03-05 09:42

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:ihfk21teg972pb1nu91f3lovm6vgm7tr6l@4ax.com...

> Næh, men det kan vel næppe gå helt galt, jeg har da fået at vide at
> alle monteringshuller er der fra fabrikken og det faktisk "bare" skal
> skrues på. og der er jo 3 års 112% garanti som altid ved Toyota.

Okay, då burde der ikke være problemer, men
forventningerne er nok også skruet 112% højere op..

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 05-03-05 11:28

> Er det ikke AB fabrique ? AC'en ?

Det koster jo 180% oveni i prisen så en til 15.000 vil vel koste 42.000,
ergo vil man typisk eftermontere det pånær i måske en luksus bil hvor de
ikke laves uden aircon. Men svineri man skal betale afgift af nogget som
egentlig er tilbehør.

vh
jeppe