Jeg kom sgu på arbejde i dag :)
Fra : Martin Bak

Dato : 04-03-05 20:19

3 timer...
Havde jeg stået og skovlet og skovlet. Jeg startede kl. 8 i morges og kl. 11
var jeg næsten igennem. Jeg retter min knagende ryg ud, og ser på den times
arbejde der endnu resterer, inden jeg kan trille ud herfra..

WROOUUMMM siger det så og pludselig og en djævel af en 4WD traktor med kæmpe
frontlæsser kommer drønende inde fra fru sneplov. Den drejer ind til mig,
gnaver 3 monstermundfulde, i sig, -og vups -vejen er fri... Dyretæmmeren
vinker, -jeg vinker igen.. og kører på arbejde...

--
Martin

Fra : Gert

Dato : 04-03-05 21:11

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gnaver 3 monstermundfulde, i sig, -og vups -vejen er fri... Dyretæmmeren
> vinker, -jeg vinker igen.. og kører på arbejde...

ja det er skønt med gode naboer

jeg selv har en 250 m lang markvej, som lystigt ryger til med sne, og hidtil
har jeg selv kunne holde den fri
med min lille Volvo 425 (ja det er den rigtig traktor udgave ) men den
sidder solidt plantet på mavsen ude på bondens mark,
og der har den holdt i 3 dage og som følge af det har jeg så ikke kunne
ryde vej,
og har måtte traske gennem snedriver for at komme op til min bil
som jeg dog var så heldig at få ud inden vejen lukkede.

i dag da jeg kommer hjem fra job, er min vej rydet
er det ik bare skønt med en god nabo ?

Mvh
Gert Møller
/har du hilst på din nabo i dag?/

Fra : Søren M

Dato : 04-03-05 21:22

In news:4228c060$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Gert <GRM@c.dkk> typed:

> i dag da jeg kommer hjem fra job, er min vej rydet
> er det ik bare skønt med en god nabo ?
>
> Mvh
> Gert Møller
> /har du hilst på din nabo i dag?/

he´he så skal du vist ud og købe lidt vin og bøffer .. :)

/Søren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Leonard

Dato : 04-03-05 21:49

"Søren M" <soren@xxx.mylers.net> wrote:

>he´he så skal du vist ud og købe lidt vin og bøffer .. :)

Jeg så et klip i går om en landmand der brugte en time om dagen på at
rydde sne rundt ved alle naboer. På den måde optjente han goodwill, så
klagede naboerne ikke når han fx spredte møg eller andet generende.

Jeg brugte samme trick da jeg boede inde i byen i villakvarter.
Tidligt op om morgenen og starte ATVen med fejemaskine på, rydde
fortovene på begge sider af hele vejen og de 2 sideveje. Jeg havde
heller aldrig problemer med mine naboer og kunne altid regne med hjælp
fra dem.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 05-03-05 12:04

On Fri, 04 Mar 2005 21:48:39 +0100, Leonard wrote:

> [...]
> fortovene på begge sider af hele vejen og de 2 sideveje. Jeg havde
> heller aldrig problemer med mine naboer og kunne altid regne med hjælp

Og så siger man at medmenneskeligheden ikke eksistere idag? De aner ikke
hvad de snakker om

Thomas

Fra : Gert

Dato : 05-03-05 15:24

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Og så siger man at medmenneskeligheden ikke eksistere idag? De aner ikke
> hvad de snakker om
>
> Thomas

nej vel den findes derude, og får man fat i den er det med at pleje den
godt

Mvh
Gert

Fra : Gert

Dato : 05-03-05 15:23

"Søren M" <soren@xxx.mylers.net> skrev i en meddelelse
> In news:4228c060$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Gert <GRM@c.dkk> typed:

> he´he så skal du vist ud og købe lidt vin og bøffer .. :)

jeg skal ihvertfald ned med et eller andet til dem
selv om de lidt skyldte mig en tjeneste fra i efteråret, hvor de blokerede
min rundkørsel med biler og cross maskiner og ødelage mit græs der, fordi de
afholdte noget motorcross på marken ved siden af :-/
men jeg brokkede mig næsten ik, kun da jeg ik ku komme ind med min bil og
trailer

men de er nu ellers gode naboer, og dem passer man jo godt på

Mvh
Gert

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-03-05 20:48

"Gert" <GRM@c.dkk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afholdte noget motorcross på marken ved siden af :-/
> men jeg brokkede mig næsten ik, kun da jeg ik ku komme ind med min bil og

Det lyder da næsten som om du bor på et gods.
Der er vist ikke så mange i dagens Danmark der har egen RUNDkørsel

> men de er nu ellers gode naboer, og dem passer man jo godt på

Kan kun give dig ret

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Gert

Dato : 05-03-05 21:27

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder da næsten som om du bor på et gods.
> Der er vist ikke så mange i dagens Danmark der har egen RUNDkørsel

he he et gods er det nu ikke, blot en lille landejendom med stor grund ..men
en rundkørsel har jeg
http://hjem.get2net.dk/grm/rundtur/rundkorsel.htm man ser ca ½delen af den
her
men jeg skal da nok en dag hvor vejret byder det prøve om jeg ka tage et
foto af hele rundellen

> Kan kun give dig ret

ja ik

Mvh