Forhandler import-VW
Fra : phk

Dato : 04-03-05 12:53

I min søgen er jeg faldet over Kaas biler i Skæring/Risskov/Lystrup (what
ever). Jeg var forbi ham og måtte konstatere at han har flotte biler, 10 år+
gamle som ikke har kørt over 100.000 km.

Nogen der kan sige noget godt eller skidt om ham?

Hvordan skaffer man en helt masse biler med så lidt på tælleren (ud over den
indlysende, selvfølgelig) :) ??

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : Kim

Dato : 04-03-05 13:21

> Hvordan skaffer man en helt masse biler med så lidt på tælleren (ud over
> den

Tja Tyskere kører nok ikke så mange km. eller også kan bilerne have fået
kilometertæller rullet , så man skal nok have servicebog med

Mvh. Kim